25 March 2024

ARTIS VETERAN DITAH4N SELEPAS DISY4KI PUKUL ABANG IPAR GUNA BAT4NG B£SI



Menerusi laporan Astro Awani, seorang artis veteran telah ditah@n selepas disy@ki memukul abang iparnya di sebuah flat Bandar Tun Razak, Cheras petang semalam.
Menurut sumber, penyanyi lelaki era 80-an yang juga komposer itu memukvl abang iparnya berusia 41 tahun itu menggunakan bat@ng b£si sehingga menyebabkan keced£raan.

"Difahamkan, telah berlaku sal@h faham antara m@ngsa dan susp£k. Susp£k kemudian bertind@k memukvl menggunakan b£si panjang di bahagian kepala, belakang badan, mata kiri dan bahagian lain m@ngsa.

"Akib@t daripada kej@dian itu, m@ngsa mengal@mi pendar@han di bahagian kepala dan menerima dua jahitan, bengk@k mata kiri, leb@m di tangan kiri dan luk@ di tangan kanan," katanya.

Tambah Sumber itu lagi, abang ipar kepada artis berusia 64 tahun itu telah membuat laporan polis selepas mendapatkan rawatan di hospital dan artis itu akan dir£man hari ini.

"Peserta sebuah program realiti hiburan popular itu difahamkan akan dir£man hari ini," jelas sumber itu.

Pada tahun 2010, artis veteran itu pernah terp@lit kontr0versi perkahwinan yang tidak direstui oleh ibu mertuanya berikutan jarak usia dengan isterinya agak jauh.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: