22 March 2024

BILA WAJAH MARISSA DANIA PULA DIK4BUR SELEPAS RUHAINIES



Jika sebelum ini, wajah pelakon Ruhainies dikaburkan dalam sebuah Iklan, terkini giliran pempengaruh media sosial iaitu Marissa Dania Hakim pula dik@burkan oleh jenama popular pakaian raya menerusi sebuah video prom0si.
Melihat pada video yang dikongsikan di TikTok, wajah anak kepada pasangan selebriti Norman Hakim dan Abby Abadi itu ditutup, manakala dua lagi model tidak dik@burkan.

Difahamkan, video tersebut seolah mengikut langkah yang sama dilakukan oleh produk kecantikan sebelum ini yang meng@burkan wajah Ruhainies dalam iklan Ramadan susulan kontr0versi ditangk@p khalw@t dengan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

Dalam pada itu, ada netizen yang mempers0alkan dengan mengatakan baru sekarang bertindak meng@burkan wajah wanita itu dan kenapa tidak dibuat pada sebelum ini.

Tidak kurang juga, ada yang mendakwa mungkin jenama pakaian tersebut t@kut diboik0t dan ada yang mengatakan barulah sekarang boleh membeli dari jenama berkenaan.

Terdahulu, nama Marissa hangat diperkatakan apabila dia berkahwin dengan lelaki bernama Aslam di Songkhla, Thailand tanpa pengetahuan isteri pertama dan ibu bapanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: