06 March 2024

DEDAH AL4MI S4KIT BUAH PINGGANG KR0NIK - AG COCO KATA IA JEJ4S AKTIVITI SENI



Pemuzik, AG Coco, 40, yang kini menetap di United Kingdom itu mendedahkan dia menghid@p s@kit buah pinggang kr0nik (CKD) dan perlu berulang alik pulang ke Kuala Lumpur sekiranya perlu menjalani pemeriksaan dan rawatan untuk peny@kitnya yang dialaminya ini.
Bagaimanapun, AG atau nama sebenarnya, Mohd Hezry Mohd Hafidz, berkata, dia akan mencari tarikh sesuai setiap kali perlu pulang untuk pemeriksaan dengan doktor bagi disesuaikan dengan jadual kerja-kerja persembahan.

"Kesihatan saya bertambah baik, tapi, masih lagi perlu kembali ke Malaysia untuk rawatan susulan. Selalunya, setiap kali balik ke Malaysia untuk rawatan, doktor akan maklumkan tarikh seterusnya.

"Jadi, saya boleh susun jadual kerja untuk persembahan di Malaysia dan disesuaikan dengan tarik pemeriksaan dengan doktor. Yang penting, saya perlu menjaga pemakanan," jelas AG yang memberitahu, CKD ini sedikit sebanyak mengg@nggu aktiviti hariannya sebagai pemuzik.

"Awalnya, saya ada persembahan dan selepas itu, dikejarkan ke kecem@san sebab dar@h tinggi yang memang saya sedia maklum, ada.

"Kemudian, selepas membuat pemeriksaan, doktor maklumkan, saya ada mas@lah buah pinggang. Sebelum ini, memang saya tak tahu dan tak jaga pemakanan.

"Sedikit sebanyak, ia mengg@nggu aktiviti harian saya dan jadi cepat penat. Tapi, di media sosial pun, ramai pes@kit yang berd£pan mas@lah sama seperti saya berkongsi maklumat dan sebagainya," katanya.

Dalam pada itu, AG meluahkan rasa syukur kerana di tahap tiga ini, dia hanya perlu menjalani pemeriksaan dan rawatan sahaja tanpa melalui sesi rawatan di@lisis.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: