26 March 2024

"DIA PERLU HAD4P & SIMPAN KES4KITAN SELAMA BERTAHUN-TAHUN" - WANI KAYRIE K4SIHAN PADA BELLA ASTILLAH



"Secara peribadi, saya enggan komen apa-apa walaupun saya tahu apa yang dilalui sepanjang program realiti, Famili Duo sebelum ini.
"Saya tiada hak bersuara sebab belum berkahwin dan tidak tahu turun naik dalam rumah tangga. Tapi, saya k@sihan kepada Bella. Dia perlu had@p dan simpan kes@kitan selama bertahun-tahun.

"Namun, saya tak boleh adili mana-mana pihak, sebab hanya dengar cerita sebelah pihak. Saya mesej Bella dan tak mahu kac@u, harap isu rumah tangganya ini dipermudahkan."

Itulah kata penyanyi Wani Kayrie yang bersimp@ti dengan nasib men1mpa sepupunya yang juga penyanyi dan pelakon, Bella Astillah susulan kontr0versi rumah tangganya.

Ujarnya, tiada apa mampu dia lakukan kerana tidak tahu mengenai uj1an dalam rumah tangga serta mendoakan yang terbaik buat Bella.

Jelas Wani lagi, dia tidak bertemu Bella ketika kontr0versi melib@tkan suami kepada sepupunya itu dan hanya berhubung menerusi telefon sahaja.

"Saya dan Bella bertemu dalam satu majlis, awal tahun ini. Tetapi, saya ada mesej pada hari jadinya, kebetulan tarikh hampir dekat dengan hari lahir saya juga. Hanya sekadar mesej ringkas mendoakan satu sama lain," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: