23 March 2024

FAHMI FADZIL KATA TAK PERLU SAMPAI TAHAP G4M ARTIS : "KITA BELUM MENELITI PERKARA INI ATAU MEMPERTIMBANGKAN SATU LANGKAH"



Umum sedia maklum mengenai beberapa pihak yang bertindak memboik0t artis bermas@lah selepas isu tangk@p khalw@t dua pelakon, Aliff Aziz dan Ruhainies, baru-baru ini.
Berhubung hal itu, Menteri Komunikasi, Fahmi Fadzil berkata, dia kurang setuju akan tindakan terbabit. Ini kerana ujarnya, sepatutnya tindakan yang sewajarnya diambil terhadap artis yang terb@bit dalam kontr0versi.

"Harapan saya, kita tidak perlulah sampai ke tahap g@m artis seperti tahun 80-an atau 90-an dahulu. Kita belum meneliti perkara ini atau mempertimbangkan satu langkah berkaitan isu g@m artis yang terbabit dalam mas@lah.

"Dari segi disiplin, memang akan ada k£san terutamanya kepada periuk nasi rakan artis lain sekiranya mereka melamp@ui bat@s.

"Saya ambil maklum dan pihak kementerian semestinya cakna mengenai beberapa kontr0versi yang memb@bitkan artis tempatan baru-baru ini.

"Kita tidak boleh menafikan bahawa artis juga adalah pempengaruh," kata Fahmi yang dalam masa sama juga meny£ru agar golongan artis memberikan nasihat sesama mereka untuk memastikan tidak terp@lit dalam kontr0versi.

"Saya lihat maj0riti atau hampir kesemua artis tidak ada mas@lah. Tapi, mungkin kerana nila setitik ros@k susu sebel@nga. Mungkin kita boleh meneliti beberapa aspek.

"Tapi, saya harap agar artis-artis juga boleh meneliti apa yang boleh dinasihatkan kepada rakan artis lain. Zaman sekarang, apabila kita buka sahaja telefon bimbit pun kita dah boleh nampak siaran yang ada mereka.

"Jadi, saya lihat kita kena cari jalan yang lebih murni dan sesuai dengan zaman sekarang, pada masa sama perlu mengambil kira beberapa insid£n yang sudah berlaku," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: