15 March 2024

FITN4H RUHAINIES - RISTEENA NAK SAM4N NETIZEN



"Walaupun dah del£te, semua bukti mesej berunsvr fitn@h, luc@h, m@ki akan terus di screenshot oleh pihak lawyer. Tolong bagi kerjasama nanti."

Itulah kata pelakon Risteena yang bakal mengambil tind@kan undang-undang terhadap netizen yang menghantar kiriman berunsur fitn@h, luc@h dan c@ci m@ki sebaga langkah mempertah@nkan m@ruah adiknya, pelakon Ruhainies.

Risteena yang berkata demikian menerusi perkongsian di Insta Story, turut memberitahu, meskipun hantaran tersebut telah dipad@m, namun semua yang berunsvr hin@an dan fitn@h terhadap Ruhainies akan disimpan sebagai bukti oleh peguam.

Klik untuk gambar besar

Sementara itu, menerusi hantaran lain pula, Risteena dilihat ada berkongsikan paparan mesej yang diterima selepas Ruhainies mengeluarkan kenyataan rasmi tentang kejadian k£s ditangk@p khalw@t.

Sebelum ini, Ruhainies menerusi perkongsian di Instagram miliknya yang dimuat naik semalam itu telah tampil menjelaskan situ@si sebenar kejadian tersebut, selain mengakui khilaf dan memohon maaf.

Dalam pada itu, Risteena yang merupakan isteri kepada pelakon Isa Khan ini juga turut memberitahu, isu pihak Jawi datang ke rumah pada jam 3 pagi adalah tidak benar.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: