15 March 2024

SELEBRITI BERMAS4LAH, M4LUKAN INDUSTRI SENI - A AIDA S£RU KERAJAAN 'BL4CKLIST'



"Saya minta syarikat produksi untuk menyenarai hit@m artis yang bermas@lah seperti ditangk@p khalw@t atau terbabit dengan penyal@hgunaan dad@h. Golongan artis ini seharusnya menjadi contoh terbaik kepada masyarakat kerana mereka dipandang tinggi dan menjadi idola buat peminat.
"Jadi takkan artis yang bermas@lah ini kita nak terus sokong. Saya masih ingat lagi sewaktu awal pembabitan saya dalam dunia seni ada beberapa artis yang disenarai hit@m atau dig@m oleh Radio Televisyen Malaysia (RTM) selama bertahun-tahun dan tidak dibenarkan keluar TV.

"Jadi saya minta pihak kerajaan mempr@ktikkan semula langkah ini supaya selebriti tempatan berh@ti-h@ti dan tidak buat perkara di luar bat@san. Langkah ini juga akan membuatkan mereka berfikir panjang dan tidak buat perkara sesuka hati."

Ujar penerbit Datuk A Aida yang menyar@nkan kepada kerajaan agar mempr@ktikkan semula amalan menyen@raihitamkan selebriti bermas@lah dan mem@lukan industri seni.

Tambahnya lagi, dia percaya bahawa langkah tersebut membuatkan selebriti yang bermas@lah itu berfikir panjang sebelum melakukan perkara yang memak@n diri kerana gol0ngan itu sepatutnya menjadi contoh.

Menurut Aida, dia melihat satu peratus saja yang bermas@lah, namun mereka ini boleh menjej@skan nama baik industri seni dan harus diberikan hukvman setimp@l.

"Bagi saya 99 peratus orang dalam industri seni semuanya adalah baik, tapi hanya ada satu peratus saja yang bermas@lah dan menjejaskan nama baik industri seni..

"Hanya kerana nila setitik, r0sak susu sebel@nga. Jadi wajarlah individu yang bermas@lah ini diberi hukvman yang setimp@l," jelasnya.

Dalam pada itu, Aida berkata, dia melihat keputusannya menyen@rai hit@m pelakon Ruhainies, sekaligus memberi rezeki berganda buat pelakon Bella Astillah.

"Saya tak s@nggup melihat wanita seperti dia terus diani@ya, apatah lagi ditipu hidup-hidup oleh rakan baik sendiri. Saya harap pertolongan ini dapat memberi sedikit kelegaan untuk Bella meneruskan kehidupan selepas ini. Dia mempunyai tanggungjawab yang berat, jadi sama-samalah kita membantunya," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: