20 March 2024

IBU ALIFF AZIZ : "KAMI MEMAAFKAN SEMUA YANG TERLALU T4KSUB PADA MANUSIA... YAKINLAH ALLAH MASIH MENUTUP KEA1BAN ANDA..."



"Ramai yang mesej saya dan pelbagai kata-kata yang baik atau sebaliknya. Saya dan suami menerima semuanya dengan berlapang dada.
"Hanya kami mohon pada saudara seislam hentikanlah kata-kata k£sat ke atas Allahyarham ibu dan ayah saya dan juga Allahyarham orang tua suami saya.

"Ada yang hingga mengk@firkan mereka, memun@fikkan orang tua kami, mem@ki, mengh1na dan banyak lagi kata-kata yang kami tidak sampai hati untuk luahkan di sini. SubhanAllah."

Demikian tulis ibu kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza yang dilihat ada memuat naik posting di Instagram, dimana dia mendedahkan menerima kata-kata h1naan dari netizen susulan isu anaknya itu ditangk@p khalw@t bersama pelakon Ruhainies.

Dalam posting tersebut, Hafiza memberitahu, kata-kata h1naan itu bukan saja dilemp@rkan kepada mereka sahaja, malah kepada ahli keluarga mereka yang sudah meninggal dunia.

Sementara itu, tambah Hafiza lagi, dia dan suami akan berlapang dada menerima setiap kata-kata netizen, selain turut memaafkan mereka diluar sana, meskipun tidak pasti dengan kebenarannya.

"Jika ingin mengh1na... h1nalah kami kerana kami ibu dan ayah dan tanggungjawab kami hingga ke liang lahat. Kami terima dengan hati yang terbuka dengan izin Allah.

"Dengan rendah hati kami mohon kemaafan dan juga kami memaafkan semua yang terlalu t@ksub pada manusia yang belum pasti kebenarannya.

"Yakinlah Allah mash menutup kea1ban anda dan jika Allah buka kea1ban anda pasti akan merasa apa yang kami rasa, Alhamdulillah. T@ksublah hanya kepada Allah pencipta kita," ujarnya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: