06 March 2024

ISTERI AMAN GRASEKA JELAS ANAK MEREKA BETUL-BETUL S4KIT, BUKAN REKAAN



"Anak kami s@kit, bukannya rekaan. Kami terk£jut apabila ada laporan mendakwa kami menghantar pesanan kepada Sharifah Shahirah (Shiera) meminta bantuan.
"Shiera memaklumkan melalui radio (Suria FM) meminta orang ramai mendoakan anak kepada Aman kembali sihat, tetapi bukan minta bantuan.

"Disebabkan pernah tular kisah kami yang berpunca daripada 'sc@mmer', ramai orang sudah tidak percayakan kami apabila perkara betul seperti ini berlaku."

Jelas isteri kepada pelakon Aman Graseka iaitu Reena Arina yang tampil menafikan dakwaan dia mereka cerita mengenai anak mereka s@kit dan sedang ditidurkan di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), Alor Setar, Kedah, termasuk untuk men@gih simp@ti.

Dakwa Reena, anak keduanya yang berusia 3 tahun itu sudah empat hari ditidurkan selepas dis£rang saw@n pada Jumaat lalu.

Tambahnya, disebabkan kisah mereka pernah tular sebelum ini dimana ia berpunca daripada 'sc@mmer', ramai sudah tidak percaya pada mereka.

Dalam pada itu, Reena turut mendakwa, anaknya tidak mengal@mi dem@m dan keadaannya itu mungkin berpunc@ daripada str0k hab@ berikutan cuaca di Kedah.

Kongsi isteri Aman ini lagi, doktor memaklumkan, anaknya terpaksa ditidurkan kerana bimb@ng j@ngkitan kum@n mer£bak ke kepala serta men£gaskan, dia tidak pernah meminta bantuan daripada penyampai radio, Sharifah Shahirah.

"Jadi, kami putuskan untuk tidurkan anak dan bawa ke HSB. Ketika ini, anak masih ditidurkan agar dia dapat berehat. Namun, saya t£gaskan, kami tiada minta bantuan Shiera.

"Tetapi, kami ada minta bantuan kerajaan negeri membiayai kos penginapan kerana kami perlu berada di Alor Setar. Kami tidak dibenarkan menunggu anak di unit rawatan rapi (ICU) di hospital terbabit," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: