06 March 2024

GUNA LOGO HALAL TIDAK SAH, PR£MIS KULIT IKAN SALMON DIS£RBU & DISIT4 - DATUK VIDA AKUI TAK TAHU



"Saya tak tahu apa-apa. Saya baru bangun tidur dan baru pulang dari oversea (luar negara). Buat masa sekarang, saya kena ambil tahu apa sebenarnya yang terjadi. Saya kena baca dulu apa laporan media berhubung dakwaan yang awak maklumkan pada saya ini.

Itulah kata usahawan sens@si, Datuk Seri Vida yang menjelaskan, dia tidak tahu menahu mengenai s£rbuan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup (KPDN) ke atas pr£mis perniagaan miliknya yang mengusahakan kerepek kulit ikan salmon sehingga melibatkan sit@an berjumlah RM88,582.50.

Ujar Vida, dia juga terping@-ping@ apabila diajukan persoalan mengenai perkara tersebut dan memaklumkan, dia baru saja balik dari luar negara.

Klik untuk gambar besar

Tambahnya lagi, jika benar pihaknya ada melakukan kesal@han, dia bersedia untuk memberikan kerjasama kepada pihak berkuasa.

"Saya sedia beri kerjasama kepada pihak berkuasa untuk disoal si@sat. Takkan saya nak l@ri pula. Tapi, sekarang saya tak tahu sangat tentang s£rbuan yang diadakan sebab ketika kejadian, saya tiada di tempat s£rbuan," tuturnya.

Semalam, hangat diperkatakan mengenai satu s£rbuan terhadap sebuah pr£mis yang disy@ki menggunakan logo halal tidak sah bagi produk makanan ringan di Kawasan Per1ndustri@n Jelapang di Ipoh, Perak.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: