24 March 2024

IZARA AISHAH KATA TUDUHAN MASUK KEL4B MAL4M SELEPAS BERHIJAB ADALAH FITN4H



"Saya perlu menjelaskan perkara ini kerana fitn@h itu boleh menc£markan nama baik saya. Gambar ini adalah pada tahun lepas ketika pelancaran restoran Kikyo (restoran Jepun). Waktu itu saya sedang hamil lapan bulan.
"Dakwaan ini adalah fitn@h dan saya sudah 'screenshot', tak perlu pad@m," tulis pelakon Izara Aishah dalam satu ciapan di aplikasi X, dimana dia tampil membersihkan namanya selepas difitn@h seorang individu yang mendakwa dia berkunjung ke kel@b mal@m walaupun sudah berhijab.

Izara atau nama penuhnya, Izara Aishah Hisham, 32, berkata, dia tampil menjelaskan perkara sebenar kerana fitn@h yang disebarkan itu boleh menj£jaskan nama baiknya.

Isteri kepada Adib Khalid itu tampil mempertahankan dirinya bagi menjawab tuduhan dimuat naik seorang pengguna aplikasi X dikenali sebagai @pkckAm.

Pengguna terbabit dilihat cuba memberi gambaran tidak baik apabila mendakwa pelakon itu ke sebuah kel@b mal@m di ibu kota selepas seorang pengguna lain memuji kecantikan dan penghijrahan Izara.

"Tapi... Izara... Kyo... Cerita tahun lepas la tapi," tulisnya.

Bagaimanapun, individu yang memfitn@h itu tampil memohon maaf secara terbuka atas ketelanjuran kata-kata yang dibuat.

"Hi Izara, saya ingin memohon maaf secara terbuka mengenai ciapan sebelum ini yang dibuat pada 19 Mac 2024. Saya tidak pernah berniat untuk memfitn@h atau mer0sakkan reputasi anda dalam apa cara sekali pun.

"Kenyataan itu dibuat tanpa saya sedar sepenuhnya mengenai majlis pelancaran itu. Saya dengan rendah hati memohon maaf," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: