07 March 2024

KELIHATAN C£NGKUNG - DAYANG NURFAIZAH NAFI DIRI S4KIT, JELAS DIA CUMA MAHU KEMAS & CANTIK



Penyanyi Dayang Nurfaizah sejak kebelakangan ini kelihatan c£ngkung dan kerana itu, ramai menyangkakan penyanyi itu ada mas@lah kesihatan.
Bagaimanapun, Dayang tampil menafikan dakwaan tersebut dengan menjelaskan, penampilannya yang sedikit su5ut itu adalah disebabkan mahu kelihatan kemas dan cantik di televisyen.

Selain itu, Dayang juga turut memohon kepada peminat untuk menghentikan sp£kulasi dan andaian terhadap dirinya kerana dia berpendapat kata-kata itu sebagai satu doa.

"Saya jarang hendak bersuara atau bercakap mengenai hal ini, tapi saya mohon kepada peminat yang sayang akan saya untuk berhenti bertanya sama ada saya s@kit dan sebagainya.

"Bukan apa, perkataan dan kata-kata yang selalu keluar itu akan menjadi satu doa. Alhamdulillah, saya sihat walafiat saja dan tidak mempunyai mas@lah kesihatan.

"Cuma saya hendak cantik, itu saja. Jadi bila ada konsert besar dan sebagainya, saya akan diet sebagai salah satu persediaan. Malah, saya juga akan bersenam bagi memastikan stamina dan tenaga sentiasa ada.

"Tidaklah saya diet sepanjang masa, sebaliknya ada 'ch£at day' selepas melunaskan satu konsert atau majlis besar," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: