10 March 2024

KISAH LAMA RUHAINIES SKAND4L DENGAN DATUK RED DIKOR£K NETIZEN?



Dunia hiburan sebelum ini dik£jutkan dengan berita dimana dua selebriti iaitu Aliff Aziz dan Ruhainies ditangk@p berkhalw@t oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di kondominium di Kuala Lumpur awal pagi semalam.
Kehadiran isteri Aliff, pelakon dan penyanyi Bella Astillah di pejabat agama Islam pada jam 2.40 pagi semalam akhirnya terjawab dakwaan tersebut.

Turut menjadi perhatian ketika Bella disana, turut kelihatan kelib@t seorang wanita mengenakan baju berwarna hitam berada di sebelah isteri Aliff itu.

Meskipun mengenakan pelitup muka, namun netizen mendakwa individu itu adalah penyanyi Adira Suhaimi, sekaligus membuatkan rata-ratanya berteka teki mengenai hubungan Adira dan Bella.

Bukan itu sahaja, malah ada yang mengungk1t kisah lama memb@bitkan suami penyanyi itu dengan Ruhainies.

Terdahulu, nama Ruhainies dik@itkan dengan Datuk Red selepas tular video mereka berp£lukan ketika menaiki esk@lator di sebuah pusat beli belah.

Bagaimanapun, Datuk Red atau nama sebenarnya, Datuk Seri Adnan Abu, berkata, hubungannya dengan Ruhainies sudah pun berakhir selepas perkara itu diketahui Adira.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: