26 March 2024

K£S PUKVL ABANG IPAR GUNA BAT4NG B£SI - PENGURUS SAHKAN SHIDEE YANG DITAH4N



Pengurus peribadi kepada penyanyi popular era 1980-an, Shidee iaitu Efeendy R Azmi tampil mengesahkan mengenai penah@nan penyanyi itu yang didakwa memukvl abang iparnya di sebuah flat perumahan di Bandar Tun Razak, di sini, kelmarin.
Bagaimanapun, kata Efeendy, buat masa ini dia tidak dapat memberikan sebarang kenyataan berhubung penah@nan Shidee.

"Ya, Shidee adalah individu yang ditah@n polis semalam (kelmarin). Saya mohon maaf. Sekarang ini saya berada di Thailand untuk urusan kerja. Namun, saya sudah berhubung dengan keluarga Shidee bagi mengetahui insid£n yang berl@ku.

"Bagaimanapun, saya tidak boleh berkongsi sebarang maklumat mengenai kej@dian itu kerana masih dalam proses sias@tan polis," katanya ketika dihubungi.

Dalam pada itu, Fendy berharap orang ramai tidak membuat sebarang sp£kulasi berhubung tangk@pan yang dibuat ke atas penyanyi yang popular dengan lagu 'Sayang Semuanya Sudah Terlambat' itu.

"Saya mohon orang luar tidak membuat sebarang sp£kulasi kerana ia hanya akan meng£ruhkan lagi keadaan. Biarlah pihak berku@sa melengkapkan sias@tan berhubung k£s ini terlebih dahulu," ujarnya.

Terdahulu, polis menah@n artis veteran yang didakwa memukvl abang iparnya selepas berl@ku pers£lisihan faham.

Menerusi kenyataan yang dikeluarkan, penyanyi itu dir£man empat hari bermula semalam hingga 28 Mac ini bagi membantu sias@tan.

Difahamkan, kej@dian berl@ku di rumah ibu mentua susp£k dan mereka sudah beberapa kali berg@duh sebelum ini akib@t pers£lisihan faham keluarga, namun kali ini lebih t£ruk.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: