02 March 2024

RAF YAAKOB KINI SUDAH JUMPA PENGGANTI SELEPAS BERCERAI TAHUN LALU?



Semua sedia maklum mengenai pelakon Mawar Rashid dan bekas suaminya, Raf Yaakob, dimana mereka mengejutkan ramai pihak apabila mengumumkan perceraian mereka November tahun lalu selepas enam tahun mendirikan rumah tangga.

Terkini, Raf baru-baru ini ada memuat naik perkongsian gambar seorang wanita bertudung, namun tidak didedahkan wajahnya serta cor£tan mengenai wanita tersebut yang baru dikenalinya.

Dalam perkongsian yang menjadi perhatian ramai itu, Raf turut berkongsikan cerita bagaimana mereka bertemu ketika berada dalam satu acara majlis, namun hanya melihat dari jauh.

"Pertama kali jumpa dia di event. Saya hanya lihat dia dari jauh, kurang 10 minit dan dia dah pergi. Faham je, dah kata pun kerja kan?

Klik untuk gambar besar

"Dan beberapa minggu lalu, kami terjumpa sekali lagi. Kali ni di mall, semasa di escalator. Saya sedang turun dan dia sedang naik.

"Saya senyum kepada dia. Senyum biasa-biasa je. Hanya sekadar menyapa. Tapi saya rasa dia senyum balik dekat saya. M£lting kejap. Kelakar tapi p£lik," tulisnya.

Perkongsian Raf itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, dimana ada yang berpendapat ianya hanya gim1k untuk memprom0sikan pr0duk.

Apa pun, sama-sama kita nantikan penjelasan Raf berkenaan perkongsiannya itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: