11 March 2024

RUHAINIES T£GAS KONTR0VERSI K4ITKAN DIRINYA DENGAN ALIFF AZIZ BUKAN DISEBABKAN 'TANGK4P BAS4H'



"Ingin saya perbetulkan di sini, hati-hati dengan penulisan tajuk atau isi di dalam cont£nt supaya tidak menimbulkan sp£kulasi lebih burvk yang meng£lirukan dan meng£ruhkan keadaan.
"Ia sama sekali 'bukan tangkap basah'. Sehingga kini, saya masih belum berikan apa-apa kenyataan. Dan segala apa yang dikeluarkan dalam media bukanlah kenyataan daripada saya dan tidak t£pat."

Jelas pelakon Ruhainies, 32, yang men£gaskan, kontr0versi meng@itkan dirinya bersama artis kelahiran Singapura, Aliff Aziz, sejak kelmarin, bukan disebabkan isu 'tangkap basah' seperti diperkatakan ramai.

Melalui entri dalam Instagram Story (IGs), Ruhainies meluahkan k£sal terdapat laporan daripada p0rtal media tempatan yang menggunakan tajuk, 'Masih Tiada Penjelasan Lanjut, Ruhainies Perlu Masa Untuk Selesaikan Isu Tangk@p Bas@h'.

Dalam pada itu, Ruhainies atau nama penuh, Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, berharap semua pihak tidak mengeluarkan sebarang kenyataan meng£lirukan dan tiada lagi artikel yang boleh mengund@ng prov0kasi sehingga satu kenyataan rasmi berhubung dakwaan ditangk@p khalw@t bersama Aliff dikeluarkan.

"Saya mohon media tidak menulis apa-apa yang boleh mengund@ng prov0kasi atau fitn@h sehingga saya mengeluarkan kenyataan rasmi. Saya mohon kerjasama semua pihak supaya lebih berhati-hati dan bertanggungjawab," tulis adik kepada pelakon Nur Risteena itu.

Pada Sabtu lalu, media melaporkan artis berstatus suami orang dan pasangannya seorang pelakon wanita dic£kup berkhalw@t selepas didakwa bersekedudukan di sebuah kondominium mewah, awal pagi.

Sumber dilapor berkata, tangk@pan dibuat Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) berdasarkan maklumat orang awam.

Menurutnya, pasangan selebriti yang sedang sibuk menjalani penggambaran drama, ditah@n di kediaman milik pelakon wanita berkenaan.

Melalui hantaran IGs, Aliff atau nama penuhnya, Mohammad Aliff Aziz, 33, dilapor mendakwa laporan dirinya ditah@n anggota penguat kuasa JAWI itu ditok0k tambah dan terlalu banyak sp£kulasi berbanding cerita sebenar.

Kedua-dua pelakon terbabit juga berjanji akan memberi penjelasan lanjut berhubung kontr0versi itu seperti yang dimuat naik di IGs.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: