12 March 2024

"SAYA & ALIFF AZIZ HANYALAH KAWAN... KAMI DAH KENAL LEBIH 10 TAHUN LALU" - RUHAINIES NAFI 3 JAM TAPI 30 MINIT, AKAN JELAS LEBIH LANJUT



"30 minit. Bukan tiga jam. Apa yang berlaku bukanlah seperti yang diuar-uarkan dan tak sampai tiga jam pun. Jadi, apabila benda tidak tepat dikeluarkan, lebih banyak sp£kulasi dibuat oleh orang ramai."
Itulah kata pelakon Ruhainies yang menafikan dakwaan ditulis p0rtal berita yang mengatakan 3 jam, sebaliknya hanya 30 minit, selain memberitahu, dia akan menjelaskan lebih lanjut dalam satu kenyataan rasmi kelak.

Dalam pada itu, Ruhainies turut mengulas dakwaan melakukan khalw@t baru-baru ini, dimana pelakon ini memberitahu, dia sudah lama mengenali penyanyi dan pelakon Aliff Aziz.

"Saya dan Aliff hanyalah kawan dan kami dah kenal satu sama lain sejak lebih 10 tahun lalu. Sekarang pun, kami berkawan dan selalu dilihat bersama kerana sedang menjalani penggambaran drama bersiri, 'J£rat'.

"Tapi, apa pun, saya akan jelaskan secara lebih terperinci dalam kenyataan rasmi nanti," ujar Ruhainies yang turut berkata, ada fakta tidak tepat mengenai laporan penangk@pan mereka, sekaligus menimbulkan pelbagai sp£kulasi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: