17 March 2024

"SAYA JAUH SEKALI TAK ADA DALAM PROSES PERCERAIAN TAPI SAYA TERIMA SEMUANYA" - MADU MARISSA DANIA BERDAMAI DENGAN TAKDIR



"Saya pernah beritahu di Instagram Story, yang kita kena berdamai dengan takdir yang sudah terjadi. Jadi, sekarang ini saya sudah berdamai dengan takdir. Saya jauh sekali tak ada dalam proses perceraian tapi saya terima semuanya."
Demikian kata madu kepada pemp£ngaruh media sosial, Marissa Dania Hakim iaitu Misya Mazlan, dimana dia reda dan berdamai dengan takdir yang dilaluinya.

Berkongsi perkara itu menerusi video di TikTok @Becrushcosmetics, Masya mengulas, dalam setiap rumah tangga ada uj1an serta menjelaskan, dia dan suaminya, Aslam masih lagi bersama dan tidak terfikir untuk bercerai.

Dalam pada itu, Masya turut memohon doa agar dia, Aslam dan Marissa dapat menempuh uj1an dalam rumah tangga mereka.

"Macam biasalah, dalam setiap rumah tangga mesti ada naik turun, ada macam-macam uj1an yang datang... nak-nak pula bila berp0ligami lagi macam-macam.

"Jadi apa yang saya buat sekarang, saya terima dan reda dengan ujian yang datang. Doakan yang baik-baik untuk kami sebab ini semua uj1an untuk kami untuk kami bertiga," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: