18 March 2024

SEDIH & TERLUK4 ANAK DIPERS£NDA, DIC4CI M4KI IKUT SUKA - ABBY ABADI TURUT KECEWA DENGAN NORMAN, DAKWA BEKAS SUAMI LEPAS TANGAN



"Sesetengah orang Malaysia ini bila diam sibuk nak tapi tapi bila kita cerita kata macam-macam pula. Dah pengacara tanya macam mana tahu pasal k£s Thailand itu, saya ceritalah p0int-p0int dia tapi tak adalah cerita segala.

"Kongsi sikit sahaja untuk bagi tahu kepada yang rajin mengata ini untuk tidak buat cerita, kata saya tak jaga anak. Kita jaga, sehabis baik jaga tapi anak itu yang di luar jangkaan.

Itulah ujar pelakon Abby Abadi yang berkata, dia berkongsikan mengenai kisah anaknya menerusi satu p0dcast baru-baru ini untuk perbaiki keadaan serta menjelaskan apa sebenarnya yang terjadi.

Menerusi hantaran itu yang Insta Story, Abby juga memberitahu, perkongsian tersebut dalam masa sama untuk menghentikan daripada netizen terus berkata-kata bahawa dirinya tidak menjaga anak.

Dalam pada itu, Abby turut berkata, sebelum melemparkan kec@man terhadapnya, dia meminta netizen diluar sana supaya mendengar keseluruhan p0dcast terlebih dahulu.

"Dengar dulu keseluruhan p0dcast itu. Sebagai ibu, saya sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk anak-anak saya. Tak akan saya terima untuk ditemu ramah semata-mata untuk memburvkkan keadaan.

Klik untuk gambar besar

"Dengar dulu, kalau pihak mereka (penerbitan) tak keluarkan p0int-p0int yang penting, saya sendiri akan minta dan akan keluarkan sendiri," katanya.

Sementara itu, Abby juga menitipkan ucapan terima kasih buat mereka yang memahami perasaannya sebagai seorang ibu serta mengakui terluk@ apabila anaknya dipers£nda dan dic@ci.

"Pada yang faham, yang sama-sama rasai perasaan dan kasih sayang seorang ibu, terima kasih sangat. Sedih dan terluk@ bila anak kita dipers£nda dan dic@ci m@ki ikut suka.

"Menerima undangan untuk ditemu ramah dalam p0dcast adalah usaha kecil saya untuk menyelesaikan kem£lut ini. Marissa anak saya, amanah untuk saya dan dah menjadi tanggungjawab untuk saya perbetulkan keadaan. Tak perlu lib@tkan orang lain yang tidak terlib@t," tuturnya.

Selain itu, dalam kemaskini terbaru di akaun Instagram, Abby telah meluahkan rasa meny£sal memberikan kenyataan kepada media melalui temubual ekslusif apabila banyak media lain mengambil peluang untuk menulis perkara yang tidak baik tentang anaknya.

Bekas suami, Abby yang juga bapa kandung Marissa iaitu pelakon Norman Hakim menerusi ruangan komen juga tampil men£pis dakwaan yang beliau mengambil sikap lepas tangan dalam isu Marissa Dania yang didakwa berkahwin di Thailand dengan lelaki bergelar suami orang.
"Istighfar, bawak bertenang. Lagi banyak menulis lagi banyak sal@h faham nanti. Tak pernah sesaat saya lepas tangan. Dah habis sini sahaja, lepas iftar sesama sambung sembang. Tak perlu semua benda kena kongsi seantero Malaya," tulis Norman pula.

Komen Norman itu turut menarik perhatian Abby yang kemudiannya membal@s, dimana dia meluahkan rasa kec£wa dengan sik@p dan tind@kan Norman tentang isu ini.

Malah, Abby jugA mendakwa bekas suaminya itu memang seorang yang suka melakukan satu perkara dengan sesuk@ h@ti semenjak anak-anak mereka masih kecil.

"Isu ini isu besar. Selagi tak selesai selagi itu orang akan bercerita. Antara kita memang ini yang berl@ku pun. Awak memang sangat mengec£wakan. Saya penat menyimpan.

"Kesian anak-anak saya dari kecil awak buat sesuk@ h@ti awak. Sekarang mereka sudah besar. Jadi tidak perlu kita berbaik pun tidak apa. Tiada beza," balas Abby yang jelas kec£wa dengan situ@si semasa.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: