18 March 2024

DATUK RED ENGGAN 'BERPISAH', INGIN PERTAH4NKAN - DATIN RED NAFI DAKWAAN TUNTUT CERAI KERANA SUAMI SUS4H



"Saya dimaklumkan dia (Datuk Red) tidak setuju dengan tuntutan perceraian ini. Dia cuba pertahankan perkahwinan seperti isteri kedua (Adira). Dia masih sayangkan rumah tangganya."

Jelas peguam yang mewakili Datuk Red iaitu Muhammad Akmal Azman dimana dia mengesahkan anak guamnya itu mahu mempertah@nkan rumah tangga bersama kedua-dua isterinya.

Difahamkan, Datuk Red atau nama sebenarnya, Datuk Seri Adnan Abu men£gaskan, dia tetap dengan pendiriannya untuk tidak bersetuju meneruskan perceraian dengan isteri pertama iaitu Datin Seri Sharifah Norshafila Hashim atau Datin Red.

Dalam pada itu, Akmal berkata, tuntutan cerai yang dibuat Datin Red ke atas suaminya itu kerana tiada persefah@man di antara mereka.

Sementara itu, Datin Red berkata perpisahan adalah jalan terbaik untuk dirinya dan suami serta enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

"Saya tak nak cakap banyak sangat, apa yang boleh saya cakap ini bukan keputusan saya itu sahaja. Namun saya rasa perceraian adalah jalan terbaik,"; tuturnya.

Bukan itu sahaja, isteri pertama Datuk Red turut menafikan dakwaan kon0nnya dia mahu menuntut cerai kerana suami sedang berd£pan kesus@han serta mas@lah kewangan.

Klik untuk gambar besar

Kata Datin Red, dakwaan itu tidak benar dan tuntutan cerai bukan disebabkan fakt0r berkenaan tetapi ianya adalah jalan terbaik namun bukan keputusannya.

"Tidak ada k£na meng£na dengan isu Datuk Red tengah sus@h. Macam saya cakap, ini bukan keputusan saya tapi ia jalan terbaik. Saya memang nek@d untuk berpisah," katanya

Dalam prosiding kedua k£s tuntutan perceraian hari ini ditangguh berikutan Datuk Red tidak hadir dan proses perlantikan Jawatan Kuasa Pendamai (JKP) berlangung pada 26 Mac ini.

Jelas Datin Red lagi, dia dan madunya iaitu penyanyi Adira Suhaimi tidak bersepakat untuk memfailkan cerai terhadap suami.

"Saya tak boleh cakap banyak. Itu saja boleh kongsi. Saya dan Adira tidak sepakat (tuntutan perceraian). Itu keputusan dia," ujarnya.

Sementara itu, Datin Red berkata suaminya masih pulang ke rumah namun mereka tidak pernah membincangkan mengenai tuntutan perceraian itu. Malah, anak-anak juga tidak tahu mengenai perkara tersebut.

"Dia balik saja rumah tapi kami tak pernah bincang mengenai perkara ini. Kami masih sebumbung dan bertegur sapa seperti biasa," jelasnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: