18 March 2024

TIADA AKS£S UNTUK HUBUNGI ABBY ABADI - NORMAN HAKIM MINTA MAAF MELALUI KOMEN



Pelakon Abby Abadi sebelum ini menjadi perhatian apabila dia menerusi komen telah meluahkan rasa kec£wa dengan sikap bekas suaminya, pelakon Norman Hakim yang seolah lepas tangan dengan isu memb@bitkan anak perempuan mereka, Marissa Dania.

Terbaru, Norman dilihat membalas komen Abby dengan meminta maaf diatas segala kelem@han dan sal@h sil@pnya selama ini, selain berkata, dia akan mengambil tanggungjawab.

Tambahnya lagi, dia terpaksa meninggalkan komen di Instagram kerana tiada aks£s untuk menghubungi bekas isterinya itu serta mengatakan Marissa mengirimkan salam sayang untuk ibunya.

Klik untuk gambar besar

Norman menerusi komen sebelum ini berkata, dia tidak pernah lepas tangan dalam isu Marissa yang berkahwin di Thailand dengan seorang lelaki bernama Aslam.

Dalam pada itu, ujar Norman, jika banyak lagi ditulis di media sosial, ia boleh menimbulkan banyak sal@h faham, dek kerana itu, dia meminta kepada Abby tidak semua perkara perlu dikongsikan kepada umum.

Namun begitu, Abby memberitahu, dirinya sangat-sangat kec£wa dengan bekas suaminya itu serta mendakwa sudah lama menyimpan rasa.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: