04 March 2024

SELESAI BAYAR HUT4NG HIDAYAH - ALI PUTEH TUNJUK 27 KEPING R£SIT PEMBAYARAN, HARAP TIADA LAGI ISU BERB4NGKIT



Menerusi perkongsian di Instagram, pelawak Ali Puteh memaklumkan, dia akhirnya sudah selesai melangs@ikan hut@ng kepada balu Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah berjumlah RM72,490, kelmarin.
Dalam hantaran itu, Ali turut memberitahu, wang tersebut dimasukkan melalui Cash Deposit Maching (CDM) serta berkongsikan 27 keping r£sit sebagai bukti pembayaran.

Jelas Ali lagi, dia hanya membayar sebanyak RM72,490 selepas menolak RM3,000 kerana Hidayah juga ada berhut@ng dengan dirinya.

"Balu (Hidayah) juga ada s@ngkut hut@ng dengan saya RM3,000. Peguam kata kontr@kan sahaja dengan jumlah wang ini. Jadi saya bayar RM72,490," katanya.

Dalam pada itu, Ali turut berharap selepas ini tiada lagi isu berb@ngkit serta mengambil apa yang berlaku sebagai pengaj@ran buat dirnya serta mewakili keluarga arwah abangnya memohon maaf kepada semua pihak.

"Selepas ini harap tiada lagi sebarang dakwaan atau berpanjangan isu ini. Maaf lambat sedikit sebab ada kek@ngan kerja. Saya ambil ini sebagai satu pengaj@ran buat diri sendiri dan semua. Selepas ini, fokus kac@u sambal," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: