22 March 2024

TAK AMBIL KESEMP4TAN - WAWA ZAINAL & AERIL ZAFREL IKHLAS BANTU MADU MARISSA DANIA



Umum sedia maklum mengenai pasangan selebriti yang juga usahawan iaitu Wawa Zainal dan Aeril Zafrel dimana mereka membantu madu kepada pempengaruh Marissa Dania, Umisya Mazlan dengan menjadi dia sebagai wajah koleksi tudung terbaru jenama Wawa Scarves selama tiga bulan.
Berhubung pemilihan tersebut yang mendapat pelbagai reaksi, Wawa dan Aeril yang menguruskan perniagaan Wawa Cosmetics sejak 2018, tampil menafikan dakwaan dimana mereka sengaja mengambil individu terani@ya itu sebagai 'pel@ris' perniagaan mereka.

Jelas Aeril, dia dan isterinya itu tidak pernah berniat mengambil kesemp@tan, sebaliknya ikhlas membantu wanita tersebut sebagai duta tudung syarikatnya.

"Untuk lakukan prom0si setiap bulan memang akan ada artis dan pemp£ngaruh yang bantu. Kami selalu perhati pemp£ngaruh yang sedang jadi perhatian pada waktu sekarang ini.

"Kami pun tak menggunakan k£s dia untuk menaikkan barang kami. Tanggapan 'mengambil orang terani@ya', itu kami tidak pasti sama ada dia terani@ya atau tidak, mana tahu dia pun bahagia saja," katanya.

Sementara itu, Wawa pula men£gaskan mereka tidak menumpang kontr0versi dan mempergun@kan kisah vir@l memb@bitkan Misya dan Marissa sebagai strat£gi pemas@ran.

"Sebenarnya ia kebetulan... kami sudah buat perjanjian dengan Misya sudah lama. Kami tidak menggun@kan dia sebagai pemas@ran. Tidak sama sekali.

"Dalam masa yang sama, kami memang nak bantu dia juga.. yang sebelah sana sudah banyak tawaran kerja. Kami nak dia lebih menonjol juga supaya lebih banyak tawaran selepas ini," ujarnya.

Terdahulu, sekitar Februari lalu, Wawa melantik madu anak kepada Norman Hakim dan Abby Abadi itu sebagai wajah koleksi tudung terbaru jenama Wawa Scarves selama tiga bulan.

Pemilihan itu meraih pujian ramai memandangkan ketika itu Misya berdepan situ@si suk@r apabila pernikahan rahsia suaminya, Aslam dengan Marissa di Songkhla, Thailand terbongkar, sekali gus menjadi isu pan@s.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: