16 March 2024

WAJAH RUHAINIES DIK4BURKAN - PEMILIK IKLAN MEMOHON MAAF ATAS KEK£LIRUAN



Menerusi iklan ucapan Ramadan satu jenama kecantikan di YouTube, wajah pelakon Ruhainies dilihat telah disunt1ng dan dik@burkan.

Bagaimanapun, wajah dua lagi selebriti iaitu pelakon Hisyam Hamid dan penyanyi Wany Hasrita yang turut muncul dalam iklan tersebut tidak dik@burkan.

Berhubung penayangan iklan itu, pemilik iklan terbabit turut memohon maaf atas kek£liruan yang timbul.

"Sempena bulan Ramadan Al Mubarak ini, kami dengan rendah diri ingin memohon ampun dan maaf diatas segala ke5ulitan dan kek£liruan yang berlaku terutama hantaran kami yang membabitkan seorang artis terkenal tanah air.

"Penggambaran iklan produk ini menggabungkan tiga artis terkenal tanah air iaitu Wany Hasrita, Hisyam Hamid dan Ruhainies. Rakaman dibuat selepas pen£litian rapi dilakukan pada Oktober 2023," tulisnya di ruangan keterangan.

Klik untuk gambar besar

Dalam masa sama, pihak jenama itu juga berharap agar insid£n dakwaan khalw@t memb@bitkan Ruhainies baru-baru ini tidak memberi k£san kepada rakaman video yang sudah siap itu.

"Berhubung dakwaan ditangk@p khalw@t yang dihad@pi oleh salah seorang pelakonnya, kami berharap ia tidak memberi k£san kepada tayangan iklan itu kerana rakaman itu sudah siap dirakamkan pada Disember 2023 dan seramai 100 krew pr0duksi terb@bit dalam menjayakan iklan ini.

"Kami tidak menyokong mana-mana pihak, kel@kuan burvk atau kontr0versi," katanya lagi.

Video berdurasi 10 saat itu turut dimuat turun dan dikongsikan oleh pengguna media sosial di pelbagai platform. Nama Ruhainies bagaimanapun dikekalkan dalam video itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: