29 April 2024

"APA JUGA KEPUTUSAN, SAYA HARAP YANG TERBAIK UNTUK KAMI BERDUA & ANAK-ANAK" - NORA DANISH AKUI RUMAH TANGGA G0YAH, TAK TINGGAL SEBUMBUNG



"Perceraian adalah jalan terakhir. Apa juga keputusan, saya mengharap yang terbaik untuk kami berdua dan anak-anak.
"Kita manusia biasa, tidak l@ri daripada kesil@pan. Tujuh tahun berkahwin, memang ada perg0lakan tapi kami cuba tang@ni sebaik mungkin.

"Buat masa ini lebih baik tinggal berasingan di rumah keluarga masing-masing. Perkahwinan kadang memerlukan ruang, itu lumrah.

"Apa yang berl@ku tiada kena mengena dengan orang ketiga, kepada persefahaman masing-masing. Rumah tangga mana tiada mas@lahkan."

Demikianlah tutur pelakon Nora Danish yang mengakui rumah tangga yang dibina bersama suaminya, Nedim Nazri selama tujuh tahun kini g0yah.

Kata Nora, dia dan Nedim sedang berusaha untuk menang@ni kem£lut tersebut, selain memberitahu, mereka kini tinggal berasingan di rumah keluarga masing-masing.

Meskipun sudah tidak sebumbung sejak tiga bulan lalu, Nora menjelaskan, hubungannya dengan suami baik terutama melib@tkan urusan anak-anak dan mereka berdua sedang usaha untuk perbaiki hubungan.

"Kami tetap berhubung terutama pasal anak-anak. Anak-anak okay tapi yang kecil itu mungkin tidak faham. Mereka lebih tert£kan dengan keadaan rumah kami yang belum selesai diubah suai.

"Macam saya cakap, kami berdua sedang berusaha sebaik mungkin untuk perbaiki hubungan ini sebab itu masing-masing perlukan ruang," ujarnya.

Untuk makluman, Nora dan Nedim mendirikan rumah tangga pada 30 Mac 2017. Hasil perkongsian hidup, pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata, Mohamed Neqayl yang kini berusia enam tahun.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: