06 April 2024

BILA BELLA ASTILLAH KATA KALAU SUAMI HIL4NG, CARI DI RUMAH KAWAN



Pelakon dan penyanyi, Bella Astillah ketika hadir di karnival beli-belah di Kota Kinabalu, Sabah, semalam, telah berkongsi tips bagaimana mahu mencari suami yang tiba-tiba menghil@ngkan diri.
Kata Bella, sekiranya kej@dian itu berl@ku, perkara pertama yang boleh dilakukan oleh isteri adalah mencari suami masing-masing di rumah kawan.

"Saya mestilah ris@u kalau suami hil@ng, tapi saya ada tips kalau suami hilang kita cari di rumah kawan," kata Bella secara spontan dimana ia meraih perhatian ramai.

Perkongsian Bella itu mengund@ng j£ritan dan s0rakan pengunjung yang terk£jut dengan sind1ran yang diberikannya itu.

Malah, Bella atau nama sebenarnya, Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 30, juga dilihat turut ketawa dengan aksi sp0ntannya itu.

Meninjau ke ruangan komen pada beberapa hantaran video yang tular, rata-rata netizen berasa lucu dengan tips yang diberikan ibu kepada dua cahaya mata itu.

"Sind1ran yang cukup hebat. Terbaik Bella."

"Orang yang jenis pendiam ini jangan buat main sebab sekali dia buka mulut ayat yang keluar p£das."

"Padu gil@ ayat Bella," tulis beberapa netizen di ruangan komen.

Sind1ran Bella itu dipercayai mempunyai kaitan dengan k£s suaminya, penyanyi dan pelakon Aliff Aziz dan rakan baiknya, pelakon Ruhainies.

Nama suami Bella dan Ruhainies sebelum ini hangat diperkatakan selepas didakwa berkhalw@t oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah kondominium di ibu negara pada 9 Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: