27 April 2024

BILA SARAH YASMINE TURUT DEDAH SOPHIA ALBARAKBAH MASIH BERHUBUNG DENGAN ALIFF AZIZ MASIH



Nampaknya kekasih kepada Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine masih membuat pendedahan apabila kali ini dia membongkar hubungan penyanyi dan pelakon itu dengan wanita lain.

Awal pagi tadi, Sarah memuat naik status mendakwa pelakon Sophia Albarakbah masih lagi berhubung dengan Aliff, meskipun sebelum ini mengakui sudah menamatkan hubungan mereka.

Apa yang lebih meng£jutkan, Sarah dilihat turut memuat naik paparan mesej di Instagram, dimana ia memaparkan Aliff masih berhubung dengan Sophia pada Mac lalu.

Klik untuk gambar besar

Selain itu, kata Sarah, pendedahan itu dibuat supaya netizen tidak terus menyal@hkan Alif. Dalam masa sama, Sarah turut menjelaskan, dia hanya memberitahu hal sebenar sahaja.

Bukan itu sahaja, malah, Sarah juga memberitahu, melihat pada mesej perbualan itu Sophia tidak menghal@ng apabila suami kepada pelakon dan penyanyi Bella Astillah itu memanggil dengan panggilan manja seperti 'Yang' atau 'Love'.
Dalam pada itu, susulan pemb0ngkaran tersebut, ia membuktikan Bella bukan ov£rthinking mengenai isu mereka sebelum ini.

Tambah Sarah lagi, dia mengaku dirinya juga bersal@h, namun baginya biarlah keb£ncian itu bersifat adil pada semua yang terlib@t dan tidak hanya pada satu pihak saja.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: