27 April 2024

NAMA DIKAITKAN DENGAN ISU SARAH YASMINE - MEERQEEN JELAS DIA TIADA KENA-MENGENA



Selepas nama pelakon Sophia Albarakbah dipetik, kini giliran pelakon Meerqeen, 23, pula yang dikaitkan dengan wanita Singapura, Sarah Yasmine.
Menerusi beberapa hantaran netizen di aplikasi X, mereka mendakwa kononnya wujud hubungan antara Meerqeen dengan Sarah yang kini hangat diperkatakan berkaitan kontr0versi bersama penyanyi dan pelakon asal Singapura, Aliff Aziz.

Berhubung perkara itu, Meerqeen berkata, mungkin wanita itu adalah peminatnya, selain dia tidak mahu membuat sebarang sp£kulasi mengenai hal berkaitan orang lain.

Sebaliknya, ujar Meerqeen lagi, dia menerima hakikat bahawa namanya sentiasa akan terp@lit dengan kontr/versi yang berl@ku di dalam industri hiburan.

"Saya tak tahu. Mungkin kami pernah berjumpa untuk bergambar kot. Saya rasa dia peminat kot, dahulu. Sebab dia kata, dia berkawan dengan semua pelakon, kan. Mungkin. Sebab sekarang ini saya berjumpa dengan sejuta (ramai) orang.

"Saya tak ada sebarang sp£kulasi mengenai perkara itu. Itu hal orang lain. Sekarang ini, saya fokus kepada karya-karya saya yang akan keluar.

"Semua yang burvk dalam industri ini mesti terp@lit nama saya kan. Jadi, ia memang begitu. Kadang-kadang, saya kena 'lari' dari benda ini untuk menumpukan lebih perhatian kepada kerjaya dan nama saya," katanya.

Dalam pada itu, ditanya pula sama ada timbul rasa kec£wa mengenai situ@si itu, Meerqeen men£gaskan bahawa dia adalah manusia yang memiliki hati dan perasaan.

"Tentunya kec£wa. Saya ada perasaan juga. Saya bukan rob0t yang tak ada perasaan," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: