30 April 2024

BILA SUAMI SHILA AMZAH ULAS ISU NAFKAH ANAK TAK BAGI, DENGAN ALASAN SEBAB EX DAH KAHWIN



"Nafkah anak tak bagi walaupun RM350, dengan alasan sebab ex dah kahwin. So tanggungjawab anak dah pindah ke suaminya. (Wtf).

"Bila suami ex bagi nafkah kat anak kau, kau cakap tu semua duit ex kau, bukan duit suaminya. Sebab suaminya tak kaya.

"Daripada kahwin sampai cerai satu har@m pun tak bagi. Anak minta kasut pun tak bagi2 sampai sekarang.

"Dulu pun ex tanggung dari makan, minum, kenderaan dan tempat tinggal. Bil hospital beranak pun langsung kau tak ambik peduli. Eh geram pulak aku."

Itulah ulas suami kepada Shila Amzah iaitu pemp£ngaruh media sosial, Ubai yang berkongsikan ciapan di platform X baru-baru ini berkenaan sikap cul@s seorang bapa yang tidak membayar nafkah anak.

Klik untuk gambar besar

Menerusi perkongsian tersebut, Ubai berkata, si bapa tidak memberi nafkah anak walaupun RM350 dengan alasan bekas isteri sudah berkahwin dan tangggungjawab sudah berpindah kepada suami baru.

Namun apabila suami baru memberi nafkah pada anak, bapa kandung pula seolah tidak dapat menerima kenyataan serta mengatakan ianya duit bekas isterinya.

Dalam pada itu, Ubai turut berkongsikan tind@kan bapa tersebut dari kahwin sehingga selepas bercerai tidak memberi nafkah dan ketika perkahwinan segalanya dit@nggung oleh bekas isteri.

Perkongsian Ubai itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut g£ram dengan tind@kan si bapa yang mengab@ikan nafkah terhadap anak.

Selain itu, ada juga yang menyarankan supaya bekas isteri mengher£t lelaki tersebut ke mahkamah kerana mencul@s nafkah anak.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: