18 April 2024

FATHIA LATIFF ENGGAN KONGSI MAS4LAH KESIHATAN KERANA IA PERIBADI



"Mengenai mas@lah kesihatan, saya tak nak kongsi. Ia adalah sesuatu yang peribadi. Kenapa saya nak kena kongsi dengan orang yang saya tak kenal?
"Golongan seperti ini memang suka nak tahu perkara yang sepatutnya menjadi sesuatu yang peribadi," jelas pelakon Fathia Latiff yang enggan berkongsi mas@lah kesihatan kerana katanya, ia sesuatu yang peribadi.

Fathia mengulas kebi@dapan segelintir pihak yang mendakwanya mempunyai mas@lah kesihatan ment@l, sekali gus meminta penjelasan segera.

Dalam sama sama, Fathia turut mendakwa sudah mengeluarkan sam@n kepada beberapa pihak yang meny£rangnya sesuka h@ti di media sosial secara senyap.

"Sekarang ni saya dah keluarkan banyak sam@n yang orang tak tahu lagi. Saya sendiri tak boleh bagi tahu pihak mana yang saya dah sam@n tapi memang ada. Jadi tunggu sahajalah surat sam@n saya.

"Apa yang buatkan saya saman mereka adalah apabila mereka ingat saya lem@h. Padahal mereka tak tahu saya sedang buat sesuatu di belakang mereka.

"Mereka tak tahu bagaimana saya meny£rang mereka semula. Jadi, berjaga-jaga kerana ada komen yang tidak sepatutnya akan saya bal@s semula," ujarnya.

Kata Fathia lagi, tind@kan sam@n yang dibuat antara lain adalah untuk mempertah@nkan dirinya daripada terus dibvli.

"Saya bukan jenis 'f@ke'. Ada sesetengah selebriti yang 'f@ke', mereka boleh bertahan, mungkin kerana mereka ada 'b@ck up' tetapi saya ada diri sendiri. Itu adalah satu-satunya cara dan saya harus pertah@nkan hak dan diri saya... Saya baik-baik sahaja.

"Saya tak percayakan sesiapa. Saya hanya percayakan diri sendiri sahaja. Saya tak percaya orang 100 peratus. Mungkin saya percaya hanya 70 sehingga 80 peratus sahaja, bukan sepenuhnya.

"Setiap orang perlu jaga periuk nasi masing-masing, kena berh@ti-h@ti sahajalah kerana kif@rah adalah sesuatu yang benar," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: