04 April 2024

IBU ALIFF AZIZ : "AIR MATA & LAKONAN YANG HEBAT MENUTUPI MATA MANUSIA..."



Nampaknya isu yang membabitkan rumah tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah masih lagi berpanjangan apabila ibu kepada Aliff iaitu Siti Hafizah Basharahil pula tampil bersuara.

Dalam satu hantaran yang dimuat naik di Instagram Story, ibu Aliff seolah-olah menyind1r menantunya itu susulan pendedahan yang dibuat Bella.

Melihat pada hantaran tersebut, Siti Hafizah menggambarkan air mata dan lakonan hebat seseorang boleh menutupi mata manusia.

"Air mata dan lakonan yang hebat boleh menutupi mata manusia akan perbu@tan dan siapa kita yang sebenar.

"Tetapi yakinlah kita pasti akan t@kut pada bay@ngan kita sendiri," tulis ibu Aliff yang turut menyertakan tanda pagar #PandanganIkhlas.

Klkk untuk gambar besar

Petang semalam, Bella secara terbuka mendedahkan Aliff berl@ku curang sebanyak 11 kali sepanjang perkahwinan mereka.

Bella yang berkongsi kisah tersebut dengan linangan air mata itu turut mendedahkan suaminya pernah berl@ku cur@ng dengan adik perempuannya sendiri.

Pada 13 Mac lalu, Bella telahbmemfailkan cerai terhadap Aliff secara ekspr£s dan k£s itu akan disebut semula esok di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Nama Aliff sebelum ini juga menjadi bualan hangat selepas dia ditangk@p oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) atas dakwaan khalw@t bersama pelakon Ruhainies pada 9 Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: