23 April 2024

"KAMI BIARKAN BINI-BINI NOMBOR SATU YANG PERGI" - ABANG T£SLA HANTAR ISTERI PERTAMA TUNAI UMRAH BERSAMA MADU MARISSA DANIA



"Kami biarkan bini-bini nombor satu yang pergi. Sebenarnya mereka perlukan circle untuk lep@k bersama, berkongsi pandangan.
"Jadi kami sebagai suami hanya memberi ruang kepada mereka untuk bergaul dengan circle isteri pertama."

Demikian ujar pemp£ngaruh media sosial Abang T£sla yang berkongsikan video menghantar isteri pertama menunaikan umrah bersama madu kepada Marissa Dania Hakim iaitu Misya Mazlan.

Abang T£sla yang berkongsi perkara itu menerusi perkongsian di TikT0k, memberitahu, umrah tersebut secara tidak langsung memberikan ruang kepada mereka untuk bertukar pandangan serta mendapatkan sokongan antara satu sama lain.

Dalam perkongsian video itu juga, kelihatan suami kepada Misya iaitu Aslam yang turut serta mengiringi isterinya yang berangkat ke Tanah Suci.

Sementara itu, Abang T£sla juga sempat menyapa Aslam serta memberikan nasihat atas pengalamannya yang memiliki dua isteri.

"Saya hanya memberikan nasihat sebagai abang kepada adik. Saya beritahu dia untuk terus kuat kerana bukan semua orang dapat lalui masa-masa suk@r seperti ini.

"Kalau saya cerita lebih orang takkan faham jadi cukuplah saya dan Aslam yang tahu apa yang kami bualkan tadi," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: