23 April 2024

ASYRAF KHALID HAIRAN RAMAI WANITA TERPIKAT DENGAN ALIFF AZIZ : "BANYAK BETUL AWEK S4NGKUT DENGAN DIA..."



"Aliff ni I susp£ct ada pakai2 la. Banyak betul awek 's@ngkut' dengan dia 🤣🤣🤣," tulis anak tiri kepada penyanyi tersohor, Siti Nurhaliza iaitu usahawan terkenal, Asyraf Khalid, dimana dia mengesy@ki Aliff Aziz menggunakan ilmu guna-guna kerana ramai wanita jatuh hati padanya.
Menurut Asyraf lagi, dia seolah hairan ramai wanita terpikat dengan suami kepada pelakon dan penyanyi, Bella Astillah itu, selain berkata, dia juga mengikuti perkembangan g0sip melib@tkan Aliff Aziz.

Sejak semalam, hangat diperkatakan apabila seorang wanita bernama Sarah Yasmine mendedahkan dia merupakan kekasih penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz sejak Januari 2024, sekaligus meng£jutkan ramai pihak.

Klik untuk gambar besar
Perkongsian wanita terb@bit di Instagram itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, termasuk para artis dan selebriti yang tidak melepaskan peluang untuk mengetahui mengenai pendedahan berkenaan.

Bukan itu sahaja, malah wanita itu juga mendakwa pelakon Ruhainies ada rancangan jah@t untuk menj@tuhkan Bella Astillah serta meluahkan rasa kec£wa apabila tert1pu dengan Aliff Aziz.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: