28 April 2024

"SAYA TAK NAK ADA APA-APA SENGK£TA DENGAN BELLA, DENGAN SIAPA-SIAPA PUN... SAYA NAK BERDAMAI, NAK BAHAGIA" - RUHAINIES



"Saya nak berdamai, terutamanya kepada Bella. Saya tak nak ada apa-apa sengk£ta dengan Bella, dengan siapa-siapa pun. Saya ingin meminta maaf secara terbuka dan kepada semua yang terb@bit dalam isu ini.
"Saya juga bersedia untuk berjumpa dengan Bella, sama-sama selesaikan mas@lah ini. Saya tak nak bercerita untuk men£gakkan benang yang bas@h walaupun ada cerita di sebaliknya.

"Saya perlu letakkan titik n0ktah. Saya nak teruskan kehidupan. Saya pun manusia biasa, tak boleh l@ri daripada melakukan kesil@pan. Saya benar-benar minta maaf, saya tak nak benda ini jadi panjang. Saya nak berdamai, nak bahagia. Saya nak semua orang pun bahagia juga."

Demikian tutur pelakon sens@si, Ruhainies menerusi temu bual bersama Melodi, dimana dia tampil meminta maaf, selain mahu meletakkan titik n0ktah dengan apa yang berlaku serta berdamai dengan pelakon dan penyanyi Bella Astillah dan pihak-pihak yang terlib@t.

Akui dirinya juga tidak terlepas dari melakukan kesal@han, Ruhainies berkata, dia sedia bersemuka dengan Bella dan menyelesaikan mas@lah berl@ku.

Dalam pada itu, kata Ruhainies, dia cuba menghubungi isteri kepada penyanyi dan pelakon Aliff Aziz itu, namun gag@l dihubungi.

Jelas Ruhainies lagi, dia memang berniat untuk tampil selesaikan mas@lah tersebut, namun mahu menunggu masa yang sesuai, apatah lagi isu itu terlalu panas.

"Isu ini bukan isu yang kecil dah. Ia dah dua bulan. Alasan kenapa baru sekarang saya nak tampil bukan sebab saya ris@u mengenai apa-apa. Saya memang berniat untuk tampil dah lama, tapi, saya menunggu masa yang sesuai.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: