20 April 2024

SENYUM DALAM VIDEO - ALIFF AZIZ MINTA MAAF, JELAS TAK SIND1R SESIAPA : "SAYA MAAFKAN SEMUA YANG MENGAMBIL KES£MPATAN UNTUK K£RUHKAN LAGI KEADAAN"



"Assalamualaikum. Senyum tanpa niat untuk menyind1r sesiapa dalam isu yang sangat penting juga diput@r agar menampakkan seperti saya s£ngaja memperm@inkan isu yang sedang memberi imp@k besar dalam hidup saya dan keluarga."
Ujar Aliff Aziz menerusi perkongsian terbaru, dimana penyanyi dan pelakon itu tampil menjelaskan, dia tidak berniat menyind1r isterinya, Bella Astillah seperti didakwa segelintir pihak mahupun menyind1r sesiapa.

Sebelum ini, Aliff yang sekian lama menyepi itu dilihat ada memuat naik video di Insta Story memaparkan dia tersenyum sambil k£nyit mata.

Dalam pada itu, Aliff berkata, senyumannya dalam video tersebut untuk menunjukkan semangat dirinya dengan senyuman yang lama menghilang.

Klik untuk gambar besar
Bukan itu sahaja, Aliff malah turut memaafkan pihak yang mengambil kes£mpatan dengan meng£ruhkan lagi keadaan.

"Saya maafkan semua yang mengambil kes£mpatan untuk k£ruhkan lagi keadaan. Saya hanya cuba untuk membuatkan diri saya berdiri semula dengan senyuman yang lama hilang.

"Saya juga minta maaf sekira dengan senyuman ini membuat ramai gembira dengan memut@r b£litkan perkara yang tidak ada asasnya. Semoga Allah ampunkan kita semua Insyaallahuta'ala. Ameen," tulisnya lagi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: