15 May 2024

ALIFF AZIZ AKUI DIRINYA SEORANG PEND0SA YANG JUJUR : "SEKIRANYA DAPAT PUTAR BALIK MASA, SAYA AKAN TARIK BALIK DARIPADA MENGA1BKAN IBU KEPADA DUA ANAK SAYA"



"Dengan apa yang sudah didedahkan, tiada apa lagi yang perlu diboh0ngkan. Saya seorang pen0osa yang jujur.
"Saya orang yang jauh daripada sempurna yang nak belajar jadi baik. Sekiranya dapat putar balik masa, saya akan tarik balik daripada menga1bkan ibu kepada dua anak saya."

Demikian ujar penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz yang mengakui dirinya seorang pend0sa yang jujur apabila ditanya ketika temu bual bersama Melodi sama ada dia seorang pembohong yang munafik atau pendosa yang jujur.

Menerusi temu bual itu, Aliff memberitahu, dia meny£sal dengan tind@kannya menga1bkan isterinya, Bella Astillah dan tiada apa lagi yang perlu diboh0ngkan selepas semuanya pendedahan tul@r sebelum ini.

Dalam pada itu, Aliff turut mengakui kekur@ngan diri, namun mahu perbaiki diri menjadi individu yang lebih baik.

Sementara itu, Aliff berkata, jika terjadi perceraian, dia akan memberikan hak penjagaan kepada Bella, namun dia mahukan hak yang adil sebagai seorang bapa.

"Sekiranya perceraian ini berl@ku, hak penjagaan ini akan diberikan kepada ibu, saya tidak akan melaw@n keputusan hak penjagaan itu.

"Apa yang saya mahukan ialah hak sebagai seorang bapa yang adil seperti melawat dan bermalam dengan anak-anak. Saya tidak mahu hubungan dengan anak-anak terputus atau terhal@ng," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: