22 May 2024

AMIR JAHARI BAGI AM4RAN - DAKWA ADA INDIVIDU MENYAM4R DIRINYA UNTUK MINTA WANG : "SAYA HANYA ADA SATU NOMBOR PERIBADI UNTUK KELUARGA & KENALAN RAPAT"



"Amaran pen1puan. Mohon sebarkan. Jangan sampai ada yang terk£na dengan individu ni. Nasib baik dia WhatsApp isteri saya, sekurang-kurangnya dapat tahu awal."
Itulah tulis penyanyi Amir Jahari yang mendedahkan terdapat individu tidak bertanggungjawab menggunakan nama dan foto peribadinya dalam satu sind1ket pen1puan di WhatsApp.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram, Amir berkata, perkara itu disedari selepas isterinya, Kartini Sulaiman menerima mesej WhatsApp daripada seorang individu yang menyam@r sebagai dirinya dan meminta sejumlah duit.

Menurutnya lagi, terdapat beberapa kenalan turut menerima mesej daripada individu itu, selain men£gaskan dia hanya memiliki satu nombor peribadi sahaja.

"Sudah beberapa orang bertanyakan perkara ini. Sudah lah pakai gambar keluarga saya. Saya ingin jelaskan di sini saya hanya ada satu nombor peribadi untuk keluarga dan kenalan rapat. Selain daripada itu, semua bukan nombor saya," tuturnya.

Melihat pada pendedahan yang dibuat, Amir memuat naik tangk@p layar perbualan WhatsApp antara isterinya dan individu yang menyam@r sebagai dirinya.

Antara perbualan itu adalah individu itu meminta isterinya membuat trans@ksi secara online kepada akaun saudaranya kerana mengal@mi g@ngguan perkhidmatan.

Kata individu itu lagi, saudaranya dimasukkan ke hospital menyebabkan dia ingin meminjam duit sebanyak RM150 dengan segera.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: