13 May 2024

DIDI ASTILLAH : "BILA ADA LELAKI LAIN DI SAMPING KAK LONG (BELLA ASTILLAH), TAHU PULA NAK MEL£NTING... TAPI, MASA BERSAMA DENGAN ISTERI ORANG ANAK TIGA DARI TERENGGANU, ITU APA PULA?"



"Daripada p0dcast, int£rview sana sini bila bab 'k£s' tak nak ulas apa-apa. Tapi bila soal kesal@han kak long saya panjang berjela, seolah olah mereka nak menutup k£s khalw@t tu macam tu sahaja.

"Saya pun jadi pen1ng bila dengar stat£ment, jawapan yang l@ri dari topik tiap kali interview. Sudah-sudahlah la tu bagi stat£ment dan tunjuk kemar@han... Lebih baik diam sebab sal@h sendiri.

"Takkan lah pasangan kekasih dah ber LU LU, MU MU datang set bersama tak buat apa apa? Umpama kucing menolak ikan.

"Bau ikan pun kucing dah tertarik sedangkan di set pun ber@ni bermesra-mesra, inikan pula dah depan mata atau berdua-duaan dalam rumah?"

Itulah tulis adik kepada penyanyi dan pelakon Bella Astillah iaitu Didi Astillah, dimana dia membuat pendedahan meng£jutkan di Instagram.

Klik untuk gambar besar

Menerusi perkongsian itu, Didi mempers0alkan tind@kan suami kakaknya itu, penyanyi dan pelakon Aliff Aziz yang tidak mengulas mengenai k£s tangk@p khalw@tnya dengan pelakon sens@si, Ruhainies seolah mahu menutup k£s berkenaan.

Pendedahan yang dibuat Didi itu adalah selepas Aliff muncul membuat kenyataan ketika ditemu bual bersama Melodi.

Bukan itu sahaja, malah, Didi juga mendedahkan abang iparnya itu pernah mempunyai hubungan dengan wanita berstatus isteri orang yang mempunyai tiga orang anak berasal dari Terengganu.

"Bila ada lelaki lain di samping kak long, tahu pula nak mel£nting. Tapi, masa dia bersama dengan isteri orang anak tiga dari Terengganu, itu apa pula?
"Tak nak ulas apa-apa ke? Pastu, yang lagi sorang tu. Lepas minta maaf pun, ingat saya tak tahu ke yang awak tetap pergi kat orang-orang dan masih cakap yang 'Bella perangk@p'? MUN4FIK.

"Kita ni zaman bila nak perangk@p perangk@p? Awak tak cukup umur lagi ke atau awak dah g1la ke atau kedua-duanya sekali eh?" ujarnya.

Tambah Didi lagi, sepanjang kakaknya itu berkahwin, tidak pernah sekali Bella memburvkkan mengenai keluarga abang iparnya itu, sebaliknya mendakwa keluarga Aliff mengutvk kakak serta keluarganya.

"Tak pernah sekali pun hal burvk tentang mak abang yang pernah keluar dari mulut kakak saya atau keluarga saya. Tapi rupanya mak dan keluarga abang, mengutvk kak long saya termasuk keluarga saya, termasuk tentang saya sekali.

"Padahal semua ni hanya bermula kerana kesal@han abang sendiri (k£s khalw@t). Sayangnya kak long saya pada abang sampai adik kami dia sanggup ketepikan demi untuk anak-anak dia tak kehilangan seorang bapa," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: