13 May 2024

"SAYA TERIMA ANC4MAN JANG4N DATANG SINGAPURA" - MUAZ ZUBIR KATA DIA LIHAT DARIPADA SUDUT P0SITIF



Pelakon Muaz Zabir memberitahu, dia ada menerima beberapa anc@man termasuk dilar@ng masuk ke Singapura, susulan kontr0versi menjalinkan hubungan dengan isteri Aliff Aziz iaitu Bella Astillah.
Kata Muaz, dia menerima anc@man tersebut menerusi mesej di Instagram dan TikTok, namun dia tidak g£ntar kerana setiap negara tersebut ada undang-undang.

"Saya terima anc@man jang@n datang Singapura. Walaupun menerima anc@man saya lihat daripada sudut p0sitif. Insya-Allah, kalau saya dengan niat yang betul, untuk bekerja serta tidak meng@nggu sesiapa, tiada apa yang akan berl@ku.

"Sebab kita ada undang-undang. Jika saya ke sana (Singapura) untuk bekerja apa sal@hnya, bukan hendak cari g@duh. Sebolehnya saya tidak ingat memb@bitkan dua negara. Saya sedang cuba meneruskan kehidupan dengan cara yang terbaik," ujarnya.

Susulan anc@man tersebut, Muaz menjelaskan, tiada keperluan untuk dia mengambil tind@kan undang-undang, namun dia akan berh@ti-h@ti walau dimana berada.

"Anc@man memang ada dan jen@yah pun sentiasa ada di mana-mana. Tetapi saya tidaklah sampai perlu mengupah pengawal kesel@matan atau membuat laporan polis berhubung perkara ini. Saya akan cuba berh@ti-h@ti walau di mana sahaja saya berada," katanya.

Dalam pada itu, Muaz mengakui, kontr0versi tersebut memberi k£san yang besar dalam kehidupannya serta keluarga.

"Saya tidaklah tr@uma sampai tidak boleh teruskan kehidupan. Tetapi saya mengaku apa yang berl@ku memberi imp@k yang besar dalam diri saya dan keluarga," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: