29 May 2024

KHADIJAH IBRAHIM AKUI REMAJA YANG DIDAKWA MENC4BUL SEPUPU PEREMPUAN ITU ADALAH CUCUNYA, TAK KISAH K£NA T£MPIAS



"Budak-budak muda bercinta. Dua-dua cucu saya! Takkan satu nak suruh masuk penj@ra dan satu lagi masuk pus@t pemul1han? Tak boleh. Mas@lah itu senang saja bagi saya, mereka yang cipta, mereka selesaikan. Bagi saya ini mas@lah kecil antara dua orang bercinta.
"Saya sudah si@sat apa yang jadi tapi itu antara saya dan mereka. Benda ini terj@di pun disebabkan h@sutan orang luar. Kadang-kadang mereka tak dapat berfikir dengan baik."

Itulah ujar penyanyi Datuk Khadijah Ibrahim yang mengaku remaja yang didakwa menc@bul sepupu perempuannya di mahkamah Disember tahun lalu itu merupakan cucunya.

Menerusi temu bual bersama Melodi, Khadijah menjelaskan, kedua-dua cucunya itu menjalinkan hubungan cinta, namun isu menjadi lebih besar apabila ada h@sutan luar.

Dalam pada itu, Khadijah memberitahu, dia tidak kisah sekiranya menerima t£mpias daripada perbuatan kedua-dua cucunya itu dan mas@lah tersebut perlu dikend@linya dengan baik.

"Perkara ini bukan suatu yang tr@gis. Ini adalah dom£stik di antara dua orang bercinta sebab antara sepupu pun boleh jatuh cinta juga.

"Saya tak kisah (terk£na t£mpias) sebab kita semua ada anak dan cucu. Kita perlu kendalikan mas@lah dengan baik. Saya percaya Allah telah aturkan semua ini jadi saya tenang saja," katanya.

Tambah Khadijah lagi, dia tidak menyeb£lahi mana-mana pihak dan menasihati anak-anak untuk kekal p0sitif dengan uj1an berkenaan.

"Saya tidak menyeb£lahi mana-mana pihak kerana mereka berdua cucu yang saya sayang. Saya selalu cakap dengan anak saya supaya berfikiran p0sitif dan semuanya akan okay. Hubungan antara kedua belah keluarga juga sangat rapat dan mereka anggap ia perkara rem£h," jelasnya.

Pada Disember 2023, seorang remaja lelaki berusia 17 tahun didakwa di Mahkamah Majistret Petaling Jaya atas pertuduhan menc@bul kehormatan sepupu perempuannya yang berusia 17 tahun.

Tertuduh didakwa melakukan am@ng s£ksual fiz1kal terhadap sepupu perempuan di sebuah kediaman di Jalan Gasing, Petaling Jaya jam 3 pagi pada 15 Oktober tahun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: