03 May 2024

MENGAKU SIL4P JUMPA SARAH YASMINE - ALIFF AZIZ AKUI GAG4L KAWAL EM0SI, MAR4H



"Saya harap kau 'enjoy five minutes of fame' (kemasyhuran sementara) dan dapat tidur lena pada waktu malam. Tapi kena h@ti-h@ti kerana apa sahaja yang kita buat, pasti akan nada k£sannya. Kita tidak boleh hendak putar kembali masa.
"Terima kasih dan selamat tinggal," kata penyanyi dan pelakon dari Singapura, Aliff Aziz ketika diminta meninggalkan pesan kepada wanita mendakwa kekasihnya, Sarah Yasmine ketika ditemuramah dalam p0dcast The Common Folks.

Dalam pada itu, Aliff berharap, Sarah gembira dengan perhatian diraih susulan pelbagai pendedahan menga1bkan di Instagram (IG), baru-baru ini, selain mengingatkan wanita itu agar sentiasa berwaspada kerana setiap perbuatan pasti ada k£sannya.

Berkongsi perasaan selepas mendapat tahu pendedahan Sarah hingga memb@bitkan selebriti lain, Aliff atau nama penuhnya, Mohamad Aliff Aziz, 33, terk£jut dengan apa yang berl@ku.

Sebelum ini, nama Sarah hangat diperbualkan selepas memuat naik hantaran yang membuka episod baharu kecur@ngan penyanyi dan pelakon kelahiran Singapura itu.

Menerusi pendedahan dimuat naik dalam IG, wanita dipercayai kelahiran Singapura itu juga mendakwa Aliff dipergunakan pelakon Ruhainies, 32.

Rent£tan itu, pelbagai pendedahan lain dibuat Sarah di IG yang turut meng@itkan beberapa nama selebriti lain seperti Meerqeen, Anna Jobling, Emma Maembong, Chacha Maembong dan pasangan suami isteri, Tom dan Fuad Rahman, termasuk pemp£ngaruh dan penyanyi rap itu.

Sementara itu, Aliff berkata, dia k£sal berkongsi kris1s rumah tangganya dengan Bella Astillah, 30, khususnya kepada rakan Ruhainies.

Keterl@njuran itu bagi Aliff mendorong kepada punca dirinya membuat kesil@pan padahal ia mampu dikawalnya dengan lebih munasabah.

"Sebagai lelaki, sepatutnya saya kena pikul sendiri mas@lah ini tanpa perlu hendak buat curahan hati dengan orang lain. Pada ketika ini, saya sangat meny£sal kerana perkara ini saya kena kawal.

"Kenapa perlu saya hendak kongsi mas@lah rumah tangga dengan orang lain. Saya bukanlah seorang yang suka hendak kongsi mas@lah rumah tangga dengan sesiapa sahaja termasuk gandingan saya dalam drama.

"Ruhainies pun tidaklah bertanya. Hanya kerana tind@kan saya bercerita mas@lah yang berlaku antara saya dengan Bella Astillah, ditambah hari-hari kami 'sho0ting' bersama membuatkan kami menjadi semakin rapat," katanya.

Selain itu, Aliff turut membuka mulut mengenai k£s ditangk@p khalw@t dengan Ruhainies, namun enggan menyatakan tangk@pan itu satu perangk@p.

"Apa yang sudah jadi itu benda sudah jadi. Bukan perancangan daripada pihak kami. Untuk kata benda ini perangkapkah, bukan kedudukan saya cakap apa-apa. Saya hanya anggap benda yang berl@ku depan mata ini, saya hadap depan mata.

"Sudah kena tangk@p, atau apa saja yang orang buat spekulasi, mereka boleh sp£kulasi atau nak percaya apa yang mereka nak. Untuk saya, lebih kepada 'kenapa'? Saya ada banyak benda 'kenapa', macam mana nak cakap," ujarnya.

Bukan itu sahaja, Aliff juga tidak menyal@hkan Bella yang dituduh menjadi dal@ng penangk@pan itu. Kata Aliff, dia yang sendiri tersil@p dan mahu segalanya kek£ruhan berkenaan kembali menjadi jernih.

"Apa-apa yang berl@ku atas kesil@pan saya, saya kena jadi jantan, berdamai dengannya dan usaha teruskan hidup. Tapi sus@h untuk maju ke depan sebab semuanya huru-h@ra sekarang.

"Untuk saya, saya tak boleh sentuh benda itu sama ada ia perangkap atau tidak sebab pada akhirnya, saya memang ada sana," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: