03 May 2024

MOHON MAAF KEPADA BELLA ASTILLAH - ALIFF AZIZ RASA MENY£SAL, DEDAH LEBIH SEBULAN TAK BERHUBUNG DENGAN ISTERINYA SEBAB T4KUT DENGAR SUARA



"Semua orang nak bercakap, selalunya orang yang bersal@h ni dia kena cakap last lah. Sebab kalau aku yang cakap dulu, perkara tu akan berbal@s-bal@s dan ia akan jadi lebih teruk dan 'bising'.
Demikian jelas penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz yang akhirnya muncul dalam satu sesi p0dcast bersama 'The Commonfolks SG', selepas sekian lama berdiam diri sepanjang k0nflik itu melar@t jadi perbualan hangat.

Menerusi video di TikT0k itu, Aliff telah memberitahu, punca mengapa baru sekarang dia munculkan diri kerana jika dia yang bersuara terlebih dahulu keadaan akan jadi lebih t£ruk.

Dalam pada itu, ditanya mengapa dia mengeluarkan cerita burvk mengenai isterinya iaitu Bella Astillah, Aliff berkata, dia meny£sal dengan tind@kannya.

Klik untuk gambar besar
Akui Aliff, tind@kan dia mendedahkan a1b isterinya adalah sal@h dan dia terburu-buru dengan tind@kannya ini kerana ketika itu, dia dikuasai dengan mar@h, b£nci dan k£sal.

"Itu benda yang sal@h, aku meny£sal kerana dia tetap ibu kepada dua anak aku. Tapi pada masa tu, aku dikuasai rasa mar@h dan kec£wa," ujarnya.

Sementara itu, Aliff dilihat hanya mampu diam sebelum mengalirkan air mata ketika ditanya apa yang ingin dikatakan kepada Bella.

Selain itu, penyanyi dan pelakon asal Singapura itu turut mengakui sudah lebih 40 hari dia tidak berhubung dengan isterinya serta dua anak mereka, Ayden dan Ara.
Jelas Aliff dalam podcast tersebut, dia t@kut untuk bercakap dengan Bella kerana tempoh sudah terlalu lama dan tidak tahu apa yang diperkatakan kepada isterinya itu.

"Kali terakhir aku bercakap dengan Bella dan anak-anak rasanya mungkin 40 hari lepas. Nak kata communication tu for the past week memang zero communication. Tak dapat get through aku kena bl0ck dan sebagainya.

"Aku jadi t@kut untuk dengar suara Bella bercakap di telefon sebab entah aku tak tahu nak cakap, tapi benda tu men@kutkan untuk aku.

"Bila aku dengar, benda tu akan buatkan ment@l aku terjejas," tutur Aliff yang juga berkata, dia tidak l@ri daripada mas@lah, namun keadaan sudah jadi huru h@ra sehingga dia tidak tahu bagaimana hendak mulakan dan apa yang mahu diperkatakan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: