02 May 2024

RUMAH TANGGA MASIH UTUH - NEDIM NAZRI JELAS DIA & NORA DANISH HANYA G4DUH-G4DUH MANJA



"Tak ada apapun, saya sayangkan isteri saya. Tolonglah, jangan buat lawak meng@rut. Janganlah cakap pasal berpisah, tak baik. Saya dan isteri masih baik, kami adalah rakan dan pasangan yang baik.
"G@duh-g@duh manja itu betul. Mas@lah kecil sahaja, kami okay. Kami masih baik. Alhamdulillah, saya nak bawa isteri dan anak keluar."

Demikianlah jelas suami kepada pelakon Nora Danish iaitu Nedim Nazri yang mengatakan rumah tangga mereka dalam keadaan baik, selain memberitahu, mereka hanya g@duh-g@duh manja sahaja.

Dalam pada itu, menerusi sesi Live di Instagram kelmarin, Nedim turut mengakui, dia sayangkan isterinya ini selepas ramai bertanyakan mengenai status rumah tangganya termasuk pertanyaan sama ada g@duh-g@duh manja.

Sementara itu, Nedim juga menjawab dakwaan tinggal berasingan, dimana ujarnya, ia disebabkan kediaman mereka kini sedang dalam proses pengubahsuaian.

"Insya-Allah, tak ada benda, memang kami duduk berasingan sebab rumah masih dalam proses ubah suai," katanya.

Kelmarin, Nora meng£jutkan ramai pihak apabila mengakui rumah tangganya bersama Nedim kini sedang berg0lak dan mereka juga sudah tiga bulan tinggal berasingan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: