17 May 2024

"SAYA TIADA MAS4LAH, KALAU SESUAI DENGAN WATAK SAYA AMBIL SAHAJA. BUKAN TUGAS SAYA NAK HAL4NG REZEKI ORANG" - ROSYAM NOR KATA SETIAP ORANG LAKUKAN KESIL4PAN



"Saya tiada mas@lah, kalau sesuai dengan watak saya ambil sahaja. Bukan tugas saya nak halang rezeki orang. Mungkin kesil@pan itu, kesil@pan yang dia dah buat dan juga terbuka kepada umum.
"Orang lain buat kesil@pan tapi tak terbuka, Allah tutup a1b dia. Saya pun ada sil@p juga. Siapa kita nak hal@ng rezeki orang, kalau dia ada rezeki kerja dengan saya, saya ambil sahaja."

Demikian jelas Datuk Rosyam Nor, dimana pelakon dan penerbit itu memberitahu, dia bersikap profesional dan tidak memberikan sokongan terhadap kegiatan boik0t artis-artis yang terp@lit dengan kontr0versi.

Kata Rosyam, jika watak tersebut sesuai dengan artis berkenaan, dia tidak mempunyai mas@lah untuk mengambil berlakon di bawah syarikat produksi miliknya.

Ini kerana menurut Rosyam, setiap orang melakukan kesil@pan, namun Allah menutup a1b mereka dan siapa kita untuk menghal@ng rezeki seseorang.

Dalam ada itu, apabila ditanya kebimb@ngannya jika boik0t netizen, Rosyam mengulas, dia tidak rasa ris@u mengenai perkara itu.

"Ramai artis dulu-dulu yang ada mas@lah tapi ada sahaja orang terima. Sekejap sahaja," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: