23 May 2024

SEMPENA HARI LAHIR KEKASIH ADIK, DIDI ASTILLAH - BELLA TITIP PESANAN, HARAP SETIA, HORMAT KELUARGA : CUKUPLAH KAK LONG SAJA YANG GAG4L DALAM PERKAHWINAN..."



Pelakon dan penyanyi Bella Astillah baru-baru ini telah menitipkan pesanan buat kekasih adiknya, Didi Astillah yang dikenali sebagai Diniey, ketika meraikan hari lahir lelaki tersebut.
Menerusi video yang dimuat naik oleh kekasih Didi, Bella berharap, lelaki tersebut sentiasa sabar dengan adiknya itu, dimana kata Bella, Didi seorang yang kur@ng sabar dan pan@s bar@n.

"Kak Long kenal macam mana adik (Didi), dia tiada kesab@ran dan pan@s bar@n. Tapi Diniey boleh bersabar, cuma Kak Long harap jangan sebelum kahwin je lah dan jangan pernah berubah," katanya.

Dalam pada itu, Bella turut berpesan agar kekasih adiknya itu tetap setia dan menghormati keluarganya.

Tambah ibu kepada dua cahaya mata itu lagi, cukup dia saja yang mengal@mi kegag@lan rumah tangga dan dia tidak mahu adiknya itu melalui perkara sama.

"Kak long tak pernah minta Diniey untuk jadi orang terpaling kaya, cukup setia, sayang dan hormat keluarga Kak Long. Cukuplah kak long saja yang gag@l dalam perkahwinan, kak long tak nak adik kak long lalui benda sama," ujarnya yang menyentuh hati netizen.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: