20 May 2024

TAJUL HADIR KE BALAI POLIS? : "DARI HARI PERTAMA SAMPAI HARI INI TAK PERNAH LEP4S TANGAN BANTU SIAS4TAN"



Penyanyi Tajul Ariff, 26, baru-baru ini ada memuatnaik gambar-gambarnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nilai, Negeri Sembilan, sambil meletakkan keterangan bertulis, "Semoga dipermudahkan semua urusan Tajul. Dari hari pertama sampai hari ini tak pernah lepas tangan bantu siasatan".
Tajul hadir ke IPD semalam dipercayai bagi memberikan keterangan untuk membantu sias@tan k£s kemal@ngan m@ut memb@bitkan anak kepada Presiden Konsortium Industri Rakaman Muzik Malaysia (Irama), Ayob Abdul Majid iaitu Allahyarham Megat Muhammad Thaqief, 24, di Lebuhraya Kajang-Seremban (Lekas) pada tengah malam 24 April lalu.

Sementara itu, cubaan media menghubungi Tajul yang juga adik kepada penyanyi, Allahyarham Achik Spin ini bagi mendapatkan komennya berhubung perkara berkenaan tidak berjaya.

Terdahulu, menerusi laporan di Harian Metro, memaparkan luahan Ayob yang meminta kerjasama seorang artis lelaki terkenal supaya tampil memberikan kerjasama kepada polis untuk membantu menyelesaikan k£s kemal@ngan itu.

"Kehadirannya amat penting bagi memberikan fakta-fakta untuk melengkapkan sias@tan k£s kemal@ngan m@ut ini," ujarnya.

Kemal@ngan itu mer@gut ny@wa Megat Muhammad Thaqief yang menungg@ng motosikal berkuasa tinggi ketika kej@dian.

Ia berl@ku apabila sebuah kereta dipandu seorang wanita berhenti meng£jut dan mengubah laluan mengakib@tkan Megat tidak sempat mengel@k dan melangg@r kereta terb@bit.

Allahyarham yang mengal@mi keced£raan di kepala dan leher itu dikejarkan ke Hospital Tuanku Ja'afar, Seremban, sebelum disahkan meninggal dunia.

Kata Ayob lagi, menerusi perbualan dengan anak saudaranya (sepupu Megat), artis itu antara yang bersama Allahyarham menungg@ng motosikal sebelum kemal@ngan ini.

Difahamkan, artis terb@bit enggan memberi kerjasama kerana bimb@ng dipandang neg@tif berikutan terb@bit dengan kej@dian itu.

Jenazah Megat Muhammad Thaqief kemudiannya selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Ukay Perdana.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: