14 May 2024

T£PIS DAKWAAN KAL4H TUNTUTAN HADADAH - FIZI ALI JELAS DIA MEMANG NAK BERI HAK JAGAAN KEPADA BEKAS ISTERI, SHAKILLA KHORIRI



"Saya ingin t£kankan saya bukan mer£but hak penjagaan, cuma hak melawat dan bermalam serta hak Ameena mendapat kasih sayang yang sama rata. Dari awal saya memang dah setuju dan beri hak penjagaan kepada ibunya.
"Untuk makluman semua, sebenarnya kami melalui peguam masing-masing sudah mencapai persetujuan mengenai hak penjagaan dan lawatan ini.

"Orang yang cakap kal@h itu, dia tak faham. Saya rasa tiada keperluan untuk fahamkan kerana apa yang penting saya dah dapat hak saya untuk bersama Ameena."

Itulah tulis penyampai radio Hot FM, Fizi Ali dalam satu hantaran di Instagram, dimana dia men£pis dakwaan dia kal@h dalam k£s tuntutan hadanah dan bekas isterinya yang juga pelakon, Shakilla Khoriri dilaporkan mendapat hak penjagaan int£rim (sementara) anak mereka, Ameena Sofia.

Dalam pada itu, kata Fizi, dia hanya menuntut beberapa syarat bagi memastikan Ameena mendapat kasih sayang sepenuhnya daripada ibu bapanya.

Menurutnya lagi, dia p£lik apabila ada pihak yang tergam@k mem£rli dan mengatakan dirinya kal@h dalam k£s hadanah, sebaliknya perkara itu sudah mencapai kata persetujuan bersama.

"Ada yang DM (direct messege) g£lak pad@n muka kal@h. Ini bukan pertandingan kal@h atau menang. Hadanah int£rim dah selesai atas persetujuan baik kedua-dua belah pihak dan budi bicara peguam masing-masing.

"Dari awal saya memang dah setuju dan beri hak jagaan kepada ibunya. Kami melalui peguam sudah mencapai persetujuan mengenai hak jagaan dan lawatan. Bukan interim tetapi yang kekal juga," katanya.

Untuk makluman, Fizi dan Shakilla berkahwin pada 18 Januari 2018 namun mengumumkan perceraian pada Disember 2021.

Pada 15 Disember tahun lalu, Fizi memfailkan tuntutan hadanah terhadap Shakilla berhubung hak penjagaan Ameena yang kini berusia lima tahun.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: