20 June 2024

BILA AFIFAH NASIR DEDAH SUAMI SUKA WEST£RN FOOD, SEMINGGU SEKALI MAKAN SAJIAN MELAYU



"Suami saya makan pasta, dia suka makanan bar@t. Ada yang DM saya kata nampak saya masak west£rn food je untuk husband, tak makan makanan Melayu ke.
"Dia makan, kita orang macam dalam seminggu tu ada satu hari kita makan makanan Melayu. So far saya tak masak makanan Melayu sebab dia asyik cr@ving west£rn food."

Demikian ujar Afifah Nasir, dimana pelakon itu berkongsikan, dia yang sudah lebih sebulan bergelar isteri, lebih banyak menyediakan masakan bar@t kerana suaminya, Syed Hariz sukakan makanan berkenaan.

Menerusi video yang dikongsikan pr0duk kecantikan In@yah Be@uty, Afifah memberitahu, suaminya itu bukan bersikap cer£wet dan seminggu sekali akan makan sajian Melayu.

Dalam perkongsian lain, Afifah turut mengakui, dia semakin c£kap di dapur sejak bergelar isteri kerana sebelum ini, dia sering memikirkan dirinya tidak pandai memasak.

"Seronok jadi suri rumah tangga, saya suka duduk rumah rasa macam he@ling sebab sebelum kahwin asyik duduk luar sh00ting.

"Dulu fikir macam tak reti masak tapi bila dah masak 'oh boleh je aku masak sebenarnya', lepas kahwin dia macam datang sendiri," katanya.

Untui makluman, Afifah mendirikan rumah tangga bersama Syed Hariz pada 5 Mei lalu selepas tiga bulan bertunang.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: