20 June 2024

DIH1NA SEPERTI BIN4TANG, ANAK DITUDVH DIJ4NGKITI PENY4KIT H1V - IBU ALIFF AZIZ BAL4S DENGAN UCAPAN SYUKUR & MENDOAKAN BUAT NETIZEN



"Alhamdulillah teruskanlah jika ini membuat anda bahagia ya kami tetap du'akan Allah berkati anda sekeluarga. Salam buat ibu dan ayah anda kerana pastinya mereka akan merasa sedih jika membaca kata-kata anda ini.
"Saya yakin mereka adalah insan-insan yang baik Subhanallah. Mudah mudahan di padang mahsyar kelak apabila di depan Allah orang yang anda sanjung-sanjung tanpa mengenal siapa dia sebenarnya dan bersungguh memaki hamun kami hanya untuk memuaskan hati anda...

"DIA akan dapat membantu anda Inshaa Allah," tulis ibu kepada pelakon sens@si, Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza yang dilihat memuat naik perkongsian terbaru di media sosial miliknya.

Dalam perkongsian itu, ibu Aliff ada memuat naik mesej kec@man daripada netizen yang mengeluarkan kata-kata k£sat terhadap anak serta keluarganya.

Bukan itu saja, malah individu tersebut turut mengh1nanya seperti bin@tang serta menudvh anak lelakinya itu dij@ngkiti peny@kit H1V.

Bagaimanapun Hafiza dilihat tidak mel£nting dengan mesej diterimanya itu, sebaliknya membal@s dengan ucapan syukur dan mendoakan buat individu berkenaan.

Pada 13 Jun lalu, perkahwinan antara Aliff Aziz dan Bella Astillah akhirnya berakhir apabila mereka sah bercerai talak satu.

Dalam pros1ding tersebut, Aliff turut menyerahkan hak jagaan anak-anak kepada bekas isterinya, selain Bella juga tidak menuntut mutaah serta harta sepencarian.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: