26 June 2024

"DIA NAK 'TRY'..." - SHIHA ZIKIR DEDAH PERNAH DIG4NGGU SEORANG WANITA DIDAKWA SUKA K4UM SEJ£NIS



"Sebelum ini, saya jarang melayari media sosial tetapi dengan peredaran masa sekarang, saya sering buat siaran langsung di TikTok untuk lebih dekat dengan peminat yang selama ini menyokong kerjaya seni saya.
"Sebelum itu, saya ada terima 'request' daripada seorang wanita nak masuk 'live' (siaran langsung) saya. Rupanya dia nak 'try' dan macam minat dekat saya. Selalunya, lelaki yang minat dengan saya tetapi kali ini perempuan.

"Mungkin dia tidak tahu saya adalah selebriti, sebab itu dia ber@ni buat begitu. Tengok macam orang Malaysia tetapi menetap di luar negara."

Itulah kata penyanyi dan pelakon, Shiha Zikir yang mendedahkan dia pernah dig@nggu seorang wanita yang didakwa menyukai k@um sej£nis ketika melakukan sesi siaran langsung di platform TikT0k, baru-baru ini.

Jelas Shiha atau nama sebenarnya, Nurshiha Mohd Zikir, 36, dia terk£jut melihat perbuatan wanita terb@bit yang seakan menyukai dirinya.

Tambahnya lagi, kemungkinan wanita terb@bit ber@ni berbuat demikian disebabkan tidak mengetahui statusnya sebagai selebriti.

Selain itu, Shiha juga mendedahkan dia pernah dig@nggu seorang wanita yang berperwatakan seperti lelaki di restoran serta melalui mesej pesanan terus (DM) di media sosial.

"Ada satu kej@dian berl@ku tahun lalu di mana saya sering bertemu dengan seorang wanita yang berperwatakan lelaki (tomb0i) di restoran.

"Dia mencari saya sampai ke media sosial. Pada mulanya, macam okay tapi lama-kelamaan rasa berasa macam p£lik.

"Dia pernah 'DM' saya tanya kenapa dah lama tak nampak dekat kedai itu, dia beritahu rindu. Saya baca saja mesej berkenaan dan tidak bal@s pun," tuturnya.

Dalam pada itu, Shiha berkata, dia tidak pernah menilai seseorang individu itu melalui luaran mereka.

"Saya berkawan dengan semua orang. Meskipun mereka mengaku diri mereka 'lelaki lembut' sekali pun sebab kita tak tahu pengakhiran hidup kita kelak bagaimana.

"Jadi saya berkawan dengan sesiapa sahaja, jangan rasa t@kut nak dekat dengan saya kerana saya tidak 'judg£' orang," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: